Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

At se hinandens kalender i Outlook? Hvordan - kom med et tilbud

Side 1 ud af 3 (29 indlæg)
Tilmeldt 23. Jan 06
Indlæg ialt: 462
Skrevet kl. 12:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Ja... Som overskriften siger, så ved jeg ikke hvordan man opstiller det. Vi er omkring 10 mand i firmaet og det er mega praktisk, at folk kan se hinandens kalender - så det skal vi have indført. Men hvordan og via hvem? Kom med et tilbud....
Fra Aalborg
Tilmeldt 19. Oct 06
Indlæg ialt: 507
Skrevet kl. 12:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Er det ikke bare et spørgsmål om at lave en delt kalender, som alle har adgang til..?


Mobil Massage Aalborg - Massage når DU har tid.

Fra Vanløse
Tilmeldt 9. Apr 05
Indlæg ialt: 1798
Skrevet kl. 12:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 16-03-2007 12:47:35 Forfatter: Christian S.

Er det ikke bare et spørgsmål om at lave en delt kalender, som alle har adgang til..?



 

Jeg mener at man skal gøre via en exchange server, for at kunne lave delt kalender!

 

 

Tilmeldt 23. Jan 06
Indlæg ialt: 462
Skrevet kl. 12:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Skal jeg så investere i en exchange server?
Fra Aalborg
Tilmeldt 19. Oct 06
Indlæg ialt: 507
Skrevet kl. 13:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 16-03-2007 12:55:19 Forfatter: Brian Nielsen




Jeg mener at man skal gøre via en exchange server, for at kunne lave delt kalender!












Det skal nok passe, jeg ved bare muligheden foreligger i outlook..

Det er der sikkert andre herinde der kan svare på





Mobil Massage Aalborg - Massage når DU har tid.

Fra Odense SV
Tilmeldt 2. Jan 06
Indlæg ialt: 89
Skrevet kl. 13:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Ja, det er korrekt at I skal have en exchange server.
I
har sikkert allerede en filserver, hvor I gemmer fælles dokumenter og
hvor der bliver taget backup. Ligeledes skal I have jeres mailsystem
liggende på samme eller en anden server, hvor I alle henter post fra,
samt har jeres kalendere....

/Anders Trans Sørensen, redWEB ApS, Tlf: 20 7371 20

I redWEB er vi eksperter i Joomla Webdesign.

Tilmeldt 23. Jan 06
Indlæg ialt: 462
Skrevet kl. 13:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Vi har en fil-server... Er der en der kan komme med et tilbud for at sætte det op?
Tilmeldt 4. Oct 05
Indlæg ialt: 196
Skrevet kl. 13:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Som det er skrevet tidligere, skal du have Exchange Server for at gøre det.

 

Man kan finde mange tilbud på Hosted Exchange, hvor I betaler pr måned - så slipper i for en investering her og nu på en 10-20.000.

 

 

Fra Aabenraa
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 589
Fra  ABAKOMP ApS Skrevet kl. 13:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Med 10 medarbejdere ville jeg sige at i lige lidt over den skæringslinie mellem en hosted exchange (som i lejer pr. bruger) og at investere i en Smallbiz server der både indeholder exchange filserver og andre sjove ting som i nok kan blive glad for. Det sjove ved en smallbiz server er at den langfra koster hvad en standalone exchange server koster, den eneste forskel er at i max kan være 50 (75??) bruger på den.

Vi har selv en smallbiz kørende og jeg kan varmt anbefale vores leverandør der måske ikke har en god hjemmeside men laver exeptionell support og giver gode priser, jeg har faktisk lige for 5 minutter siden snakket med en kunde hvor vi har anbefalet virksomheden til en smallbiz løsning og de roser ham til skyerne.

Send en PM til mig og jeg sender dig kontaktoplysningerne.

Mvh

Tilmeldt 23. Jan 06
Indlæg ialt: 462
Skrevet kl. 13:45
Hvor mange stjerner giver du? :




Med 10 medarbejdere ville jeg sige at i lige lidt over den skæringslinie mellem en hosted exchange (som i lejer pr. bruger) og at investere i en Smallbiz server der både indeholder exchange filserver og andre sjove ting som i nok kan blive glad for. Det sjove ved en smallbiz server er at den langfra koster hvad en standalone exchange server koster, den eneste forskel er at i max kan være 50 (75??) bruger på den.

Vi har selv en smallbiz kørende og jeg kan varmt anbefale vores leverandør der måske ikke har en god hjemmeside men laver exeptionell support og giver gode priser, jeg har faktisk lige for 5 minutter siden snakket med en kunde hvor vi har anbefalet virksomheden til en smallbiz løsning og de roser ham til skyerne.

Send en PM til mig og jeg sender dig kontaktoplysningerne.







PM sendt!

Side 1 ud af 3 (29 indlæg)