Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

kunder

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Mar 07
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 12:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej alle jer kloge hoveder, jeg nyder at sidde og læse jeres indlæg. Det giver virkelig meget at tænke over.

Nu til mit problem, jeg søger et program der kan håndtere mine kunder.

Jeg driver en virksomhed med vinduespolering og div. andre services. Et program hvor man kan lægge kunderne ind med deres interval og derefter vil programet fortæle mig hvornår kunden skal have besøg igen. En anden ting der ville være godt var hvis man kunne søge på kunderne udfra navn, tlf og adr.

CC-VINDUESPOLERING

 

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Det lyder til at du skal have et CRM program.

Vi på Nerdlab er snart klar med en hosted CRM løsning, hvor du styre alt dette via din web-browser. Du kan også få et CRM system til at installer på din computer, hvor du så kun har mulighed for én bruger, hvorimod at et hosted CRM giver dig mulighed for mange brugere, såfremt at der er flere som skal have adgang hertil.

Hvis du er interesseret i at høre mere om min hosted CRM løsning, er du velkommen til at sende mig en PM eller skrive til mig via www.nerdlab.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej CC,

 

Jeg kender ikke noget program, som direkte understøtter hvad du efterlyser. Til gengæld kan vi da nok udvikle et til dig, som kan opfylde dine ønsker. Jeg sender dig lige en pm.

 

 

Tilmeldt 30. Aug 06
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 14:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej du


Det lyder til du skal bruge et abonnement system hvor du selv kan bestemme frekvens. Det er faktisk en ret simplet ide. Du har kunder, så opretter du en aftale fx 1. jan og den skal gentage sig hvert 3 uger. og den opgaver består af nogle varenr eller bare noget tekst.

Sådan en lille program har vi udviklet til et firma, den er på web og du kan få en demo. Ring li til os så få jeg lavet en demo til dig.

 


Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 14:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Øhhh... Har du ikke Outlook?  (ikke Outlook Express, men den rigtige Outlook)

Den kan lige præcis det. Hvis du så kører hosted exchange, eller har din egen exchange server, så kan det hele også tilgås med en smartphone når du er på farten...

mvh Carsten

Fra Vadum
Tilmeldt 7. Nov 05
Indlæg ialt: 862
Skrevet kl. 15:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Enig - gør det med Outlook i første omgang - hvis du altså har den.

Så kan du pøve det af, og hvis det ikke er godt nok, så har du intet tabt på den historie. Virker det, så har du sparet en masse tid på at sætte dig ind i noget helt nyt, samt det et nyt system vill koste!  :)

Tilmeldt 15. Mar 07
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 18:11
Hvor mange stjerner giver du? :
 

 

Kan fuldt ud tilslutte de to sidste indlæg, du lægger det bare ind på Outlook,i kalenderen og så får du den til at minde dig om aftalen

eks. vis 3 uger senere.

Meget enkelt

Hvis du en dag ender med en kæmpe virksomhed findes der eks.vis -  Visma som kan kombineres med dit regnsskabsprogram,
hvor ordren så automatisk glider over i fakturadelen -men det kræver et vist behov  

 

Held og lykke


Side 1 ud af 1 (7 indlæg)