Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

BDK søger Projektkonsulent

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Indlæg ialt: 1711
Fra  Cygnet Skrevet kl. 11:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Folkens,
Jeg slår mine folder en gang om ugen på www.boligkontoret.dk hvor jeg hjælper med diverse tekniske ting, de søger nu en projektkonsulent. Og så tænkte jeg jo at den slags kan man måske finde på amino. Her er opslaget:

Vi søger en stærk koordinator til at styre vores projekter.

Dine opgaver
Boligkontoret Danmark er førende med udvikling af nye produkter inden for boliger og administration, og vi skal bruge en projektleder med nye ideer og en sikker hånd, når opgaverne skal løses.

Du kommer til at arbejde tæt sammen med direktionen og føre vores udviklingsprojekter ud i livet. Dit første projekt bliver at stå for udviklingen af vores nye hjemmeside, og du skal i samarbejde med vores forvaltningsdirektør planlægge og gennemføre kvalitetssikringen af arbejdet på vores afdelingskontorer

Dine opgaver bliver at 

• lede og følge op på vores større udviklingsprojekter  
  • besøge vores afdelingskontorer og gennemgå arbejdsgange
  • lede mindre tværgående projekter i samarbejde med vores afdelingskontorer    
  • koordinere samarbejdet med vores forvaltningskonsulenter    
  • løse ad hoc-opgaver for direktion og ledergruppe

Vi forventer, at du   

• har evnen til at strukturere og gennemføre udviklingsprojekter 
  • har en relevant akademisk uddannelse, gerne nyuddannet, eller erfaring fra et tilsvarende job     
  • har mod på at arbejde med it-projekter    
  • kan analysere og bearbejde statistikker og undersøgelser
  • kan inspirere og skabe en god stemning i projektgrupper og hos samarbejdspartnere
  • synes at en god latter hører med til arbejdet

Vi tilbyder

• et alsidigt og selvstændigt job med mange spændende arbejdsopgaver    
  • en dynamisk arbejdsplads der er kendt for nyudvikling    
  • løn efter kvalifikationer    

Vil du vide mere

Ønsker du at høre mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte forvaltningsdirektør Klaus Kramshøj på tlf. 35 44 80 27

Send ansøgning mærket "Projektkonsulent" og CV til Boligkontoret Danmark, Lundsgade 9, 2100 Kbh. Ø eller på mail til
kk@bdk.dk, så den er os i hænde senest 26. Marts 2007.

Boligkontoret Danmark er et alment andelsselskab, der har 62 almene boligorganisationer som medlemmer med 21.000 boliger. Siden 1948 har Boligkontoret Danmark udført administration og varetaget alle opgaver vedrørende driften af almene beboelsesejendomme. Boligkontoret udfører også administration af nybyggeri, ombygning, moderniserings- og forbedringssager samt kursus- og informationsvirksomhed. Boligkontoret betjener beboerdemokratiet og de enkelte beboere. Boligkontoret er landsdækkende gennem 6 lokale afdelingskontorer

Boligkontoret DanmarkLundsgade 92100 København Ø

Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)