Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Få backlinks til dit website automatisk

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra københavn
Tilmeldt 1. Mar 10
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 19:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Med et ganske lille stykke software der fungerer uden en masse opsætning og læsning af tykke manualer, kan du få flere hundreder backlinks. Smile

Se det her:

Få backlinks automatisk

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 19:50
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Du kan også tilmelde det flere steder på nettet, og få flere tusinde, gratis.

Bottomline er bare, at det som regel ikke virker. Og skader endda websitet. Jeg har endnu ikke hørt/set noget, der har givet resultater, hvor det ikke senere har givet bagslag. Udover hårdt arbejde.

Desuden virker dit affiiiate link inde på siden ikke, altså på køb-knappen, så det skal lige rettes :)

Fra Silkeborg
Tilmeldt 28. Feb 11
Indlæg ialt: 316
Fra  db web ApS Skrevet kl. 19:56

Casper Blom:
Bottomline er bare, at det som regel ikke virker. Og skader endda websitet. Jeg har endnu ikke hørt/set noget, der har givet resultater, hvor det ikke senere har givet bagslag. Udover hårdt arbejde.

Tommelfinger-reglen er: "hvis det lyder for godt til at være sandt, så er det det nok også"

Jeg vil hellere selv sidde og lave det hårde arbejde, men have kontrol over mine links er, end at bruge sådan et stykke software, og så senere rydde op efter alt det l**t det har lavet :)

Bare mit synspunk, men jeg er sikker på at jeg ikke er den eneste herinde der har det sådan :)

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 19:58

Helt enig.

Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 1458
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 21:53

Ganske finurlig måde at undgå Aminos regler om affiliate links.

Jeg vil dog erklære mig enig med ovenstående. Inden man afprøver sådanne metoder, bør man læse om dem, prøve dem på mindre sider, så man ved, hvad man gør. Ellers kan det gøre rigtigt ondt. Skype-Smile

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 1853

fedt at nogle finder på at sælge backlinks... når normalt de er gratis.... hehe det er mange måder man kan tjenne penge på...

aupairs.se aupairagency.dk findaupair-findaupair.dk

Fra københavn
Tilmeldt 1. Mar 10
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 08:06
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person
Side 1 ud af 1 (7 indlæg)