Du kan også tilmelde det flere steder på nettet, og få flere tusinde, gratis.
Bottomline er bare, at det som regel ikke virker. Og skader endda websitet. Jeg har endnu ikke hørt/set noget, der har givet resultater, hvor det ikke senere har givet bagslag. Udover hårdt arbejde.
Desuden virker dit affiiiate link inde på siden ikke, altså på køb-knappen, så det skal lige rettes :)
Bottomline er bare, at det som regel ikke virker. Og skader endda websitet. Jeg har endnu ikke hørt/set noget, der har givet resultater, hvor det ikke senere har givet bagslag. Udover hårdt arbejde.
Tommelfinger-reglen er: "hvis det lyder for godt til at være sandt, så er det det nok også"
Jeg vil hellere selv sidde og lave det hårde arbejde, men have kontrol over mine links er, end at bruge sådan et stykke software, og så senere rydde op efter alt det l**t det har lavet :)
Bare mit synspunk, men jeg er sikker på at jeg ikke er den eneste herinde der har det sådan :)
Ganske finurlig måde at undgå Aminos regler om affiliate links.
Jeg vil dog erklære mig enig med ovenstående. Inden man afprøver sådanne metoder, bør man læse om dem, prøve dem på mindre sider, så man ved, hvad man gør. Ellers kan det gøre rigtigt ondt.