Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Affiliates: 50 % på Wordpress Review Theme - Optimeret for Affiliate markedsføring!

Side 4 ud af 4 (34 indlæg)
Tilmeldt 29. Jul 10
Indlæg ialt: 1362
Skrevet kl. 18:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Troels,

Kan jeg bruge funktionaliteten fra dit theme på andre themes? Jeg kunne godt tænke mig at bruge review delen på en Page fx eller med de themes jeg plejer at bruge fx thesis theme. Kan det lade sig gøre? Jeg vil helst ikke ligne 1000 andre sider derude.

Køber det nok under alle omstændigheder!

Fra Frederiksberg C
Tilmeldt 6. Nov 07
Indlæg ialt: 123
Fra  WeCode Skrevet kl. 19:03

Du får PSD filerne med så du evt. kan rette designet den vej igennem.

Du må ikke vidresælge themet eller bruge dele af mit theme i nogen andre themes som du så videresælger.

Jeg vil da være glad hvis du købte en kopi, jeg vil selvfølgelig gerne hjælpe dig hvis du skulle have brug for det, selvom du lyder relativt meget kyndig;)!

Send gerne en PM eller mail på ossedk@gmail.com hvis du har ydeligere spørgsmål :)

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 14:32

Troels:

Du får PSD filerne med så du evt. kan rette designet den vej igennem.

Du må ikke vidresælge themet eller bruge dele af mit theme i nogen andre themes som du så videresælger.

Jeg vil da være glad hvis du købte en kopi, jeg vil selvfølgelig gerne hjælpe dig hvis du skulle have brug for det, selvom du lyder relativt meget kyndig;)!

Send gerne en PM eller mail på ossedk@gmail.com hvis du har ydeligere spørgsmål :)

Ser ud til det stadig står til 19,95 hvis man køber det via e-junkie...

Så hvad er den rigtige pris? Smile

Det ser ud til at være et fedt produkt du har lavet der og vil gerne prøve det af...

Køb ren argan olie her

Fra Frederiksberg C
Tilmeldt 6. Nov 07
Indlæg ialt: 123
Fra  WeCode Skrevet kl. 18:03

Du får det til 19.95 :) - Den pris bliver der indtil updaten er ude i næste uge. :) - Troede den var klar før , men der kommer nye forslag hele tiden og hvis de alle skal med så tager det lidt ekstra tid:)

Skriv endelig til mig hvis du har ydeligere spørgsmål:)

Side 4 ud af 4 (34 indlæg)