Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan du anbefale et godt udviklingshus eller en god udvikler som er verdensmester i at integrere XML feeds?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Slangerup
Tilmeldt 30. Aug 05
Indlæg ialt: 31
Fra  Skrevet kl. 22:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Som overskriften antyder, så er jeg på udkig efter en seriøs samarbejdspartner, som kan hjælpe vores rejsebureau med at videreudvikle vores website.

Den store udfordring er, at vi skal hente "live" priser (og nok også et par få andre parametre) via XML-feeds fra vores 4-5 leverandører, og koble disse til vores egen database, samt præsentere dem på vores website.

Jeg kender nogle stykker, som har erfaring med design og php/.net/etc. udvikling, men ikke nogen som har erfaring med at importere, migrere og bygge en database med hjælp fra eksterne xml-feeds.

Så det vil være en stor hjælp hvis du kan anbefale nogen eller kender nogen som har fået udviklet/bygget noget lignende.

Alle inputs er meget velkomne!

De bedste hilsner

Claus

Claus Jesper Jensen Entusiastisk iværksætter indenfor rejse, medie- og mobilebranchen

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 23:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Claus,

Det laver vi en faktisk en hel del med for adskillige brancher (både, boliger, webshops m.v.) så hvis du kan sende et oplæg til email@redweb.dk så gennemgår vi det gerne og kommer med et udspil - Alternativt kan vi også aftale et møde hvor du præsentere projektet og vi kvittere så med et projektoplæg.

Fra Tygelsjö
Tilmeldt 5. May 07
Indlæg ialt: 85
Fra  Justworks ApS Skrevet kl. 01:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Claus,

Jeg har sendt dig en PM, det kunne sagtens være en opgave for os!

Er du drengerøv så tjek http://connery.dk ud | Leder du efter seriøs webudvikling så tjek http://justworks.dk

Fra Aarhus N
Tilmeldt 6. Sep 10
Indlæg ialt: 423
Fra  Jens Juul Nielsen Skrevet kl. 01:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Claus

Du må også meget gerne sende mig en PB. Jeg har lavet den slags mange gange til bl.a. Magento og Webshop2 og har efterhånden fået opbyggget en fornuftig platform til at håndtere disse ting til en god pris.

Jeg ser frem til at høre fra dig.

Fra Odense
Tilmeldt 8. Nov 07
Indlæg ialt: 174
Fra  LAIT Skrevet kl. 08:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Claus

Vi har i den grad bygget noget af det du efterspørger. De sidste 4-5 år har vi hjulpet skirejsebureauet Slopetrotter Skitours med hele deres backend system, integration i forhold til hjemmesiden samt til eksterne systemer hos f.eks. fly- og busselskaber, forsikringsselskaber, skisport.dk m.fl.

Ring eller skriv til mig hvis vi skal have en uforpligtende snak: http://anders.lait.dk.

Mvh. Anders

Anders Lund
Lund & Andresen IT = Umbraco udvikling og ASP.NET

Fra Slangerup
Tilmeldt 30. Aug 05
Indlæg ialt: 31
Fra  Skrevet kl. 17:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen

Tak for de gode inputs og referencer.

Til information, så har vi internt afsat tid til at lave en mere detaljeret kravspec i slutningen af juni, så det derfra vil være lidt lettere at matche kompetencer/erfaringer med opgavens omfang.

Pt. så ved vi, at vi søger en del funktionalitet (ifht. brug af ekstern data) á la vores tyske konkurrent Seascanner, som bl.a. henter priser og availability fra leverandørerne - de bruger dog web scraping og ikke feeds så vidt jeg ved.

Størstedelen af vores leverandører tilbyder dog feeds, så forestiller mig (ud fra tidligere løse inputs) at det er at foretrække frem for scraping, men er ikke 100 % sikker.

Har I nogle inputs (idéer om fordele/ulemper) mht. feeds kontra scraping?

De bedste hilsner

Claus

Claus Jesper Jensen Entusiastisk iværksætter indenfor rejse, medie- og mobilebranchen

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)