Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til ny prisportal ala edbpriser.dk

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 2. Dec 06
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 22:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

 

Er igang med et projekt hvor jeg skal lave en portal hvor det vil være muligt at sammenligne priser på nogle bestemte produkter. Det skal gerne være i stil med edbpriser.dk. Selvfølgelig med andet design men med samme funktioner.

 

Er der nogen der kan give et prisoverslag ?

 

Er der nogen der kunne være friske på at prøve denne udfordring hvis prisen er det rigtige ?

 

Hilsen nicolaj

Tilmeldt 30. Oct 06
Indlæg ialt: 230
Skrevet kl. 22:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvilke produkter har du tænkt dig portalen skulle arbejde med?

F.eks. er edbpriser alt inden for edb (hvilket jo er sigende ja ;-))

Omregn valuta på farten med denne smarte valutaomregner. Det er helt gratis og virker med live valutakurser.

Tilmeldt 2. Dec 06
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 22:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Portalen skal hedde gulvpriser.com - har allerede reseveret navnet

 

Den skal skabe gennemsigtighed på gulv markedet og vise hvor den er billigst at handle - Det er så hos mig! Det skal ihvertfald være meningen.

 

Har allerede en gulvbutik og det er simpelthen for at skabe lidt konkurrence på markedet!

 

 

Tilmeldt 30. Oct 06
Indlæg ialt: 230
Skrevet kl. 22:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Lyder som en rigtigt god ide, havde heller ikke lige overvejet en portal til det, men lyder meget fornuftigt og brugbart for mange mennesker, håber selvfølgelig at du gør sådan folk kan vælge andre end din butik :D, bare hvis det skal leve op til at være en portal til alle gulv leverandøre osv.

Er det alt slags gulv typer eller noget bestemt du stiler efter?, ikke fordi jeg er ekspert på området, men der er vel gulvtæppe, men også gulv lign. klinker m..m. :-)

Omregn valuta på farten med denne smarte valutaomregner. Det er helt gratis og virker med live valutakurser.

Tilmeldt 2. Dec 06
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 22:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Selvfølgelig skal jeg have så mange forhandlere med på ideen men det er jo også for at fremme min egen butik

 

Det jeg har tænkt mig var bl.a. priser på tæpper, linoleum, vinyl, gummigulve, måtter osv. både til private og erhvervslivet.

 

Jeg har været i branchen i lidt over et år nu og det er et utroligt lukket markedet og med mange retningslinjer fra producenterne med hvilke priser deres produkter skal koste..

Tilmeldt 30. Oct 06
Indlæg ialt: 230
Skrevet kl. 23:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Kunne bestemt godt forestille mig, at branchen var lidt lukket, også derfor at jeg ikke lige havde tænkt på den ide. med gulve osv.

Men hvad havde du tænkt dig mht. til opgaven?, at få et firma til at programmere det for dig, en partner, eller lign. altså om der var noget løn forhold i det eller om det var 50/50 partner. eller hvordan sådan noget afgøres.

Hopper offline, tjekker lige tråden imorgen igen :)

Omregn valuta på farten med denne smarte valutaomregner. Det er helt gratis og virker med live valutakurser.

Fra Klostertorvet 6, 2. tv 8000 Århus C
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 1541
Skrevet kl. 10:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej
Vi kan da godt udvikle produktet for dig.
Har du en kravsspecifikation klar? Jeg tror ikke det ville virke optimalt hvis man blot systematisk kopierede alle funktionaliteter fra edb-priser.
Hvis du har en kravsspecifikation kan du sende den til mig på psj@taketwo.dk og så kan jeg ret hurtigt kunne give dig et overslag.

Mvh Peder Steen Jensen

Tilmeldt 5. Dec 06
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 20:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 15-03-2007 22:26:44 Forfatter: Din Tæppekæde

Den skal skabe gennemsigtighed på gulv markedet og vise hvor der er billigst at handle - Det er så hos mig!



 

Hmmm - dette hænger ikke helt sammen...!

Fra Ringsted
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 395
Skrevet kl. 20:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Der er altså noget der ikke stemmer.

 

En lille historie.

Havde engang et mindre site som sidenhen blev solgt.

Sitet hed computerpriser.dk og ved siden af havde jeg en online butik online data.

Jeg var kun 18 år dengang.

 

En meget stor forhandler, Peter Sunesen fra IT Butikken, ringede en dag og spurgte hvad jeg egentligt havde gang i :)

For man kunne sgu da ikke både lege prisportal og samtidig være EDBforhandler.

Selvom Peter siger tingene ligeud så havde han jo ret, og jeg droppede onlinedata et par dage efter for Computerpriser var jo et meget bedre projekt.

 

Computerpriser blev sidenhen solgt til EDBpriser :)

 

Pointen er at du kan da ikke umildbart have en prisportal hvor du helst selv skal ligge nummer 1 og samtidig administrere denne portal ???

 

 

 

Tilmeldt 2. Dec 06
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 21:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Det er jo heller ikke ment på at jeg skal ligge øverst. Min pointe er bare at jeg gerne vil have mere konkurrence på gulvmarkedet samt at det er min vision at være en af de billigste og bedste gulvbutikker i Danmark.

 

Denne ide skal laves sammenløbende med mit bachelor projekt som jeg er igang med at lave og der er heller ingen der siger at jeg skal stå bag det hele alene da jeg gerne vil have flere med i projektet.

 

Jeg synes bare jeg kan se en rigtig god mulighed for at lave en succesrig virksomhed på en rigtig god ide.

 

Men som du selv siger " Du fandt ud af at Computerpriser var et meget bedre projekt" Det kan vi også godt være tiden er inde til at skrifte bane altså prøve noget nyt men man er jo også nød til at se om det kan gå og betale sig.

 

Der er mange spændende ting indenfor gulvbranchen og jeg tror det vil skabe et helt nyt marked både for forhandler men også for kunderne som i sidste ende vil opnå bedre priser!

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)