Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

En webradio for iværksættere?

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Mar 07
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 19:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Startupradio.org er et tilbud til dig om at være med til at skabe noget iværksætterkultur i "æteren".

Det er et hobbyeksperimentalprojekt (inspireret af undergrundsradioer som f.eks. piratradio69) og et forsøg på at skabe lidt spændende lydkultur omkring alle os der sidder ved skærmen og knokler med vores virksomheder. Desuden er det en mulighed for at lære noget om nichekanaler, for  folk som undertegnede som arbejder med digital konceptudvikling. Vi får sponseret server og hosting af IT-Væksthuset, 5te, men ellers ganske uafhængige og non-profit baserede. Jeg ved at lave aftaler med forskellige der har en interesse i at bidrage med indhold og nu meget interesseret i idéer, inputs og begavede bidrag. Kom f.eks. meget gerne hvis du render og laver podcasts med kortere interviews med spændende iværksættere og erhvervsfolk.

Musikken er 100% Koda-fri (Creative Commons musik) og du har derfor mulighed for at høre noget du aldrig har hørt før. Musikprofilen har vægt på latin/electronica/trip-hop, men er du DJ og har lyst til at sammensætte en lækker flade, kan du også bare komme an.

Tommelfingerreglen er at det skal være noget du selv gider at høre på ;o)

Du er velkommen til at lave en Station ID (i stil med "Mit navn er XXX fra YYY og du lytter til startupradio.org") og få den lagt i rotation en tid. Du kan også komme frisk med en 60 sekunders elevator pitch. Man ved aldrig hvem der lytter med...

Du kan høre Startupradio LIVE i min signatur eller gå ind på startupradio.org og læse mere....

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)