Den kommer igennem de største problemer og hvordan du kan løse dem (hvilket enten koster mange penge eller koster meget tid..).
Hvis du kun ændrer design og ikke side-url'er osv, så bør du ikke få nogle problemer.. Men et CMS skifte vil selvfølgelig lave rigtig meget rod i det hele, hvilket videoen foroven fortæller om.
Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum. Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding.
Ja tak - Vi har jo mailet sammen et par gange, og har fundet ud af at prisen er for høj i forhold til vores budgetter.
DBH
Ja, jeg skulle også bare lige drille. Men hiv endelig fat i mig, hvis vi skal forhandle. Synes jo det er en oplagt mulighed for jer.
Mvh Anders
Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum. Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding.
Vi du gerne vil i samme retning uden at starte med det store budget på design, så kunne du starte med samme theme og få det tilpasset for nogle 1000 kroner.
Dog er det stadig vigtigt at du holder tungen lige i munden hvad angår SEO :-)
Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline