Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

The Secret...!

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)
Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 19:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvis ikke jeg havde mere tillid til "The Secret Jim" ville jeg - ud fra artiklen som cygnet linker til - sige at det er fuldstændigt det samme som står i 7 gode vaner, alle andre common sense personlig-udviklingsbøger og i alle religiøse bøger.

Men ny indpakning og det lader til at nogen nok skal få tjent lidt lommepenge på projektet.

Fint nok for mig, hvis et par stykker mere lærer at være proaktive (tage styring i deres liv og ansvar for deres humør osv.), men indpakningen og navnet, the Secret, skriger til himlen som et billigt (alt for billigt) trick.

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Tilmeldt 15. Mar 07
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 19:18
Hej Alle!

I må have jeres meninger om det er billigt osv.....

Hoved sagen er at dette er noget ALLE har brug for!!!!!!

Personlig Udvikling.....!!!! og som bonus får man også en kanon forretning!!

Med Venlig Hilsen

jim

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 19:21
Jeg tror ikke folk opfatter dig som mere seriøs, bare fordi du godt nok bruger mange udråbstegn.

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 19:26
Jim, hvis du faktisk tror at denne bog eller personlig udvikling er noget, som alle har brug for, så er det sgu svært at nå dig. Måske skulle du hellere bruge lidt mere tid sammen med bogen i stedet for at bruge tiden på at promovere den. Det er ren bs, det du er ude i.

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 19:29
Og folk forstår ikke hvorfor affliate burde forbydes(På amino)? Suk!! ( og ja det er bare affliate i ny indpakning, order knappen har affaliteid i sig)

De udsnit jeg har set fra det secret er som sådan udmærkede, lidt for "religiøse" for mig, ligesom navnet også er lidt for overvurderet, men det er jo noget man ofte ser i den slags "brancher".

Men ligefrem at påstå det er noget alle har brug for, og måden det fremstilles af Jim gør det overhovedet ikke bliver interessant på nogen måde.

Tilmeldt 15. Mar 07
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 19:43
Hej Alle!

Til alle jer som ikke har set The Secret er her et link så i kan se Trailer:

http://www.thesecret.tv/home.html

Mvh

Jim

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 19:47
Jim - Må man være så fræk at spørge hvad du vil her på forummet, har du overhovedet nogen planer om at debattere iværksætter emner, eller er du her bare for at forsøge at lokke naive mennesker, så du kan tjene en mønt?
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:50
<sarkasme>

Hov - vores diplomatiske sønderjyde (så''n cirka) blev da lige lidt grovere i det... hva'' Martin

Kan du ikke se at han er iværksætter ligesom alle andre i dette forum? Han har en online bogbutik og tjener penge ved salg af bøger over nettet - ligesom Amazona.
</sarkasme>

Fra Skive
Tilmeldt 3. Jan 07
Indlæg ialt: 139
Skrevet kl. 20:40
Dato: 15-03-2007 18:39:07 Forfatter: cygnet The Secret er bestemt spændende og interessant, en jeg laver lidt hjemmeside for (dog ikke design) har skrevet en ''mindre'' artikel om det på hans side. Prøv at lure en gang: Artikel om The Secret

Hmm, det ligner en god gang coaching! Ikke for at være flabet, men der er intet nyt i den tankegang. Praktiserer den i det små for mig selv. Du kan med fordel læse Sofia Mannings bog om at stille de rigtige spørgsmål. I den vil du finde samme strategi og tankevirksomhed. Blot ikke så pompøst.

(med: du, mener jeg generelt. Ikke henvendt til nogen specielt)

PS: dejligt med en der har skrevet en artikel på dansk om emnet.... har været præsenteret for det før, men var ikke klar over hvad det gik ud på.

Tanja

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:27

Der er ingen grund til at betale for at få "hemmeligheden". Du kan få den lige her - helt gratis:

Fokusér!

Fokusér på tallet 23 i den næste uges tid. Hvor mange steder ser du det? Sandsynligvis flere gange end du har lagt mærke til tallet førhen.

Fokusér på rødhårede kvinder hvis det er det du vil have og du vil se dem overalt  osv.

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)