![]() Så er det i Danmark...!! ![]() Har i set dvd/bogen "THE SECRET"....? ![]() Ja så kan i godt gøre jer klar til at tjene kassen på The Secret..... Vildt...!! ![]() Startede i mandags, så vær med for start.... Det bliver kanont stort "tro mig" Her har i linket så i kan se hvad de nu har fundet på....! ![]() www.universet.theofficialsecretseminar.com Se det!! Med venlig hilsen Jim ![]() |
The Secret...!
Der er et par grundlæggende sandheder i den, men dem samt mange andre, får man også ved at læse "7 gode vaner". Den dvd er så fyldt med pseudo-videnskab og tv-shopagtige tricks at de fleste normale mennesker vil få aktiveret deres interne alarm. |
Hans link er vel også blot til en side hvor han får bonus for det salg der sker gennem den, fremfor til den rette forside? Hvordan kan det også være en hemmelighed hvis over 1 mio kender til den? ![]() |
Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.
Uanset hvad - så er der ganske mange som er begejstret for The Secret - ikke revolutionerende - men alligevel nok til at skabe lidt ekstra motivation. Lasse |
Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic
|
Kristian Deiborg
ROI-hunter for Bodylab
Korrektion min ven: The Secret har været tilgengængelig online ganske længe - et godt stykke "bagud" i det forgangne år. Faktisk godt et år siden jeg omtalte The Secret i min blog: The Secret Revealed (http://lasseburholt.blogspot.com/2006/03/secret-revealed.html) MVH Lasse Burholt |
Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic
Det er sandt at the secret udkom for ca et år siden, men denne forretningsmulighed er først blevet muligt fra lørdag nat!! ![]() Her kan i se lidt af den pre-launch jeg deltog i: http://www.thesecretbehindthesecret.biz/index.html Gå så ind på linket "The SGR Blog" og tryk på "Launch The Presentation" ! God fornøjelse....! jim |
Ja, så må der være nogen som player dig og en masse andre - for The Secret har været ude på affiliate basis længe ;-) Lasse |