|
Goddag derude, jeg ejer hjemmeside pengejagt.dk Jeg bruger ligenu kun adwords, også at mine brugere kan tjene flere penge ved at skaffe nye venner. Adwords giver desværre ikke mere end 2-3 kliks om dagen jeg har haft min tanke om partner-ads.dk eller hjemmesider der sender nyhedsbreve ud. Men hvordan vil i markedsførre en hjemmeside som min, og er der en god hjemmeside som der er godt at skyde nogle penge i for at få flere brugere. Mange tak. |
Få reklame på min side der holder.
|
Partner-ads holder ikke :-) Så er det på plads! www.pengejagt.dk |
Kunne du tænke dig at sælge hair extensions? Clip hair extensions, keratin totter og værktøj.
|
Hejsa! :-) Det er da en sjov side i har :-) Er der ikke et sted hvor man kan se lidt mere om hvad det for nogle kampagner i kører? Det kunne være meget smart hvis man kunne logge ind på en demoside eller evt. som testbruger.. så man kan se hvad det er.. |
Online markedsføring - Marketingzonen.dk
|
Hej.. Er klar over, at det måske ikke lige et det her indlæg du søger, men jeg bliver lige nødt til at kommentere layoutet på siden. For at få flere medlemmer på sitet, bliver du nødt til at få siden til at udståle kvalitet og troværdighed, dette mener jeg ikke helt siden gør lige nu. En stor del af problemet er layoutmæssigt, (min subjektive mening:) er at selve main-framen ligner noget der er klasket tilfældigt sammen i MS frontpage, som bestemt ikke tiltaler mig. Udover framen er menuen, som egentlig er funktionel og udfører navigationsarbejdet på siden fint, ikke layoutmæssigt imponerende. For mig og sikkert også for mange andre brugere er layoutet det første indtryk man får af siden, derefter kommer teksten (hvis man da overhovedet læser den, før man er smuttet igen). Hvad angår teksten, synes jeg du burde arbejde på om den egentlig signalerer til og fanger førstegangsbrugerens opmærksomhed, med det budskab/koncept du vil have kommunikeret ud. Jeg har brugt 2-3 min. på din side og det er herudfra jeg bygger mit indlæg :) Det skal siges, at jeg synes godt om banneret/logoet og at jeg _tror_ jeg synes godt om konceptet, hvis jeg da har forstået helt hvad det går ud på? Bare lidt forhåbentlig konstruktiv kritik. Mvh nhj |
Blog om markedsføring, uddannelse og diverse..
http://nhviid.blogspot.com/
Vil du uddybe det lidt? |
|
|
When you go home tell them of us, and say, for your tomorrow, we gave our today.
|
Man smider 1000kr på bordet og efter omkring en månede er der nok 50 webmastere der har ansøgt om, at reklamere for din side. Efter omkring 3-4 måneder har jeg haft et enkelt salg. Jeg har forsøgt at oprette nye attraktive kampagner, men webmasteren er rigtig sløv til at få dem kørende. Oprettede en kampagne for omkring 2 måneder siden. Efter kommunikation pr. mail et par gange omkring kampagnen og et par rettelser, kom den alligevel aldrig op. Nu har jeg for nylig (omkring 3 uger siden) oprettet en klikkampagne, som jeg heller ikke har fået online endnu. Jeg skal jo på een eller anden måde have brugt mine 1000kr fornuftigt. Leads bliver det nok ikke helt på. Så jeg må bruge dem på kliks istedet. |
Kunne du tænke dig at sælge hair extensions? Clip hair extensions, keratin totter og værktøj.
|
Online markedsføring - Marketingzonen.dk
|
|
Bliv gratis medlem