Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp mig lige (advokat, kopiering af billeder)

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 10. May 09
Indlæg ialt: 1058
Fra  Ronnie Skrevet kl. 20:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej til alle.

Jeg skal lige bruge lidt hjælp, er her en adovokat eller andre som kan hjælpe mig ?

Jeg har en konkurrent på Fyn, hvor jeg lige har opdaget at alle hans billeder på hans hjemmeside er mine, det er job som jeg har lavet, og de billeder er mine.

hvad rat har jeg til at sende ham en regning på det og hvad koster sådan noget ?

Han må lære det på den hårde måde, da han skylder mig en del penge for vare som han aldrig har betalt.

Håber at nogen kan hjælpe mig og måske vil tage sagen.

Hilsen Ronnie

Venlig hilsen.

Ronnie 

Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 1584
Skrevet kl. 20:44

Tror du skal have fat i Kristian

Tag screenshots af alle siderne med billeder, hvis han skulle finde på at fjerne dem!

Tilmeldt 10. May 09
Fra  Ronnie Skrevet kl. 21:13

Hej Mark.

Tak for hjælpen ham vil jeg tage fat i imorgen, jeg ved ikke helt hvordan jeg tager et kopi at de sider på hans hjemmeside ?

Venlig hilsen.

Ronnie 

Fra Kalundborg
Tilmeldt 19. Dec 09
Indlæg ialt: 858
Fra  Knockout Marketing Skrevet kl. 21:23

Hvis du bruger Vindåse så trykker du bare på Prnt Scrn og går ind i Paint og trykker CTRL + V og gemmer dem som en billedefil :-)

Få 3 tilbud fra lokale ejendomsmæglere på formidlingen af dine erhvervslokaler (gælder også privat bolig)

Tilmeldt 10. May 09
Fra  Ronnie Skrevet kl. 21:26

Ja hvad forstand har bønder på agurk salat :O))))

jeg har nu gemt den som pdf fil er det oki ?

Venlig hilsen.

Ronnie 

Fra Kalundborg
Tilmeldt 19. Dec 09
Indlæg ialt: 858
Fra  Knockout Marketing Skrevet kl. 21:30

Så længe man kan se siden som den ser ud, når du tilgår den via browser så burde det være nok :-)

Få 3 tilbud fra lokale ejendomsmæglere på formidlingen af dine erhvervslokaler (gælder også privat bolig)

Fra Aalborg
Tilmeldt 21. Feb 07
Indlæg ialt: 457
Skrevet kl. 22:05
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

nix  det  er  ikke  nok     Man  skal helt  ned  på  det  enkelte  billede niveau      så   man  kan  sammenligne  dem  pixel  for  pixel       et  skærmdump   holder  ikke  en  meter i  byretten

Tilmeldt 10. May 09
Fra  Ronnie Skrevet kl. 00:04

Hej til alle igen.

Spøger lige om hjælp igen, hvad gør jeg ?

Jeg troet at jeg var heldig at få hjælp af en her på Amino, men det viste sig at han ikke kunne magte opgaven og ikke meldte ud om at det nok ikke lige var hans område det her, selv om vi hade en aftale på skrift.

Er her nogen her som siger at den kan jeg da lige hjælpe med ? eller kender nogen som kan, så må I godt sige til, for jeg er lidt træt af folt som ikke kan bruge feres egne billeder og at jeg skal være med til at køre dem op.

P.S han har fjernet mine billeder fra hans side, men jeg har et kopi til at ligge af den, med mine ting på.

Venlig hilsen.

Ronnie 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:32

www.ballonbutikken.dk :

P.S han har fjernet mine billeder fra hans side, men jeg har et kopi til at ligge af den, med mine ting på.

Så tror jeg såmænd ikke du skal eller kan bruge mere tid på det - desværre...

Ellers brug rådet i tidligere indlæg og kontakt Kristian

Fra Odense
Tilmeldt 30. May 11
Indlæg ialt: 282
Skrevet kl. 00:37

www.ballonbutikken.dk :

Skal jeg forstå det sådan så du ønsker at rejse et erstatningskrav imod ham? Hvor mange billeder drejer det sig om mere konkret?

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)