Jeg skal lige bruge lidt hjælp, er her en adovokat eller andre som kan hjælpe mig ?
Jeg har en konkurrent på Fyn, hvor jeg lige har opdaget at alle hans billeder på hans hjemmeside er mine, det er job som jeg har lavet, og de billeder er mine.
hvad rat har jeg til at sende ham en regning på det og hvad koster sådan noget ?
Han må lære det på den hårde måde, da han skylder mig en del penge for vare som han aldrig har betalt.
Håber at nogen kan hjælpe mig og måske vil tage sagen.
nix det er ikke nok Man skal helt ned på det enkelte billede niveau så man kan sammenligne dem pixel for pixel et skærmdump holder ikke en meter i byretten
Jeg troet at jeg var heldig at få hjælp af en her på Amino, men det viste sig at han ikke kunne magte opgaven og ikke meldte ud om at det nok ikke lige var hans område det her, selv om vi hade en aftale på skrift.
Er her nogen her som siger at den kan jeg da lige hjælpe med ? eller kender nogen som kan, så må I godt sige til, for jeg er lidt træt af folt som ikke kan bruge feres egne billeder og at jeg skal være med til at køre dem op.
P.S han har fjernet mine billeder fra hans side, men jeg har et kopi til at ligge af den, med mine ting på.