Du må hellere have fat i din banks hotline! |
Altså er vi medarbejder i din bank? Spørg dog din bank hvis du er i tvivl, hvor dælen skulle vi dog vide det fra.
Hej Jes, Nej ingen på Amino kan selvfølgelig ikke vide hvem det er der har trukket penge fra min konto. (Medmindre det er en Amino ;-) ) Men stadigvæk kunne der godt være nogen der vidste hvordan man sådan uden videre kan være anonym og trække penge fra andre folks konto. Jeg vil selvfølgelig kontakte banken i morgen. Med venlig hilsen |
Stifter af SONNURMEDIA - Alt indenfor webudvikling
Lige en lille opdatering. Ringede til banken i dag og de kunne ikke svare mig hvem der har reserveret beløbet. Fik at vide "Det kunne de ikke se og det var nok et firma der havde adressebeskyttelse og det var nok noget jeg selv havde købt på nettet (Hvilket jeg ikke skal udelukke). " Personen jeg talte med havde værdifald ikke set sådan noget før.
Med venlig hilsen Àsgeir Gunnarsson |
Endnu en opdatering efter en snak med en bankrådgiver. Og konklusionen var simpelthen at de ikke kunne finde ud af hvem det var. Men heldigvis fandt jeg ud af det var facebook. Man må sige det var godt det ikke var et større beløb og et andet firma med andre hensigter. Så havde man nok været på røven. Synes det er højst besynderligt at en bank ikke kan vide hvem der har reserveret et beløb eller den mindste information om modtager. Det kunne være man skulle gemme sine penge under puden. Så er man værdifald sikker på at man ved hvem der vil have reserveret et beløb ;-)
Àsgeir Gunnarsson |
Der er vel ingen, der kan trække penge på din konto, uden du selv har givet kontooplysningerne? |
Kirsten www.kirstensquiltshop.dk
Ja man skal have kontooplysninger før man kan trække penge fra andre folks konto. Men når man har dem kan man vidst gøre det anonymt. Værdifald reservere et x beløb. Med venlig hilsen Àsgeir Gunnarsson |