Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Projektstyrings programmer, hvad skal jeg vælge?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Indlæg ialt: 1537
Skrevet kl. 23:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Jeg synes det er en jungle på nettet med alle mulige løsninger til projektstyrings programmer. Jeg ville høre om der var nogen der kunne hjælpe mig med at finde det rigtige program til mig.

Jeg ønsker et program a la et crm system, dog skal det være mere projekt orientert, dvs. jeg søger et program hvor første niveau er selve kundekartoteket. Herunder skal man have mulighed for at oprette forskellige projektmapper under hver kunde.

I disse projekt mapper skal man kunne følgende:

-Skrive kommentarer/noter, f.eks. hvis man har telefonsamtaler med kunden omkring et pågældende projekt.

-Man skal kunne oprette diverse dokumenter direkte fra projektmappen, så dokumenterne gemmes under det pågældende projekt.

-Man skal kunne lave et work chart - sætte deadlines mv, med opfølgnings alarm - så det bliver nemmere og følge op i tide, på de forskellige dele projektet indeholder

-Man skal kunne oprette en specifik mail adresse på den pågældende projekt mappe - så når man sender mails frem og tilbage til kunden, eller internt - og disse mails skal så automatisk arkiveres under projekt mappen - samtidig skal eventuelle vedhæftede filer i disse mails "arkiverer sig selv" i dokument/fil mappen under den pågældende projekt mappe.

Er der nogen der har en god ide om hvad man skal vælge - jeg har set på adskillige demo videoer, screenshots etc. men må indrømme det er svært og vide om det er det rigtige man vælger - så måske der er nogen der vil dele erfaringer - så er det måske nemmere og beslutte sig.

På forhånd tak for hjælpen.

Bendtsen

Fra Aarhus
Tilmeldt 6. Apr 11
Indlæg ialt: 486
Fra  Beneath » digital design Skrevet kl. 23:30
Kan anbefale structure - structure.dk
Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 00:02