Hej Aminosser.. ;) Jeg står og mangler kontakt til en kreativ formgivende type. Da jeg har nogle skitser liggende til et patenterbart koncept. Jeg er 99,99 % sikker på at dette er patenterbart, og at det har potentiale til at begå sig selv på verdensplan. Ideen er først at lave en working demo, og derefter få udformet patentansøgningen. Da der er tale om noget der kan sælges til bil-industrien, er det ret vigtigt det er velbeskrevet af en prof. Skulle nogen have interesse i et sådant projekt, er jeg så tidligt i processen, at der er tale om et reelt 50/50 partnerskab. Dog forventer jeg at vi kan finde en let måde at fikse tillids spørgsmålet. I den forbindelse ville jeg hører om aminoerne herinde har nogle gode bud på hvordan man lettest sikre sig i forbindelse med etablering af kontakt af ovenstående type? Det ville være en stor fordel hvis vedkommende har erfaring med funktionel formgivning i feks plast. bedste Hilsener Jakob M |
Prototype udformer søges
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
- 1
Tag et møde med vedkommende. Hvis du har et vist menneskekendskab kan du sagtens vurdere, om vedkommende er troværdig. Hvis du er usikker på dine evner til det, så allier dig med én, der kan lave en sådan vurdering. Har du brug for at få et mere komplet indtryk af personen, så inviter på en golftur eller noget andet, hvor I kan være aktive sammen. Er det en person, du har tillid til, så kan I sikkert også nemt udfærdige en kontrakt, evt. med advokatbistand. Kristian |
Hej Vi er et team der er igang med design og udvikling af en bil (to personers sportsvogn) Vi kunne/kan godt være interesseret i et samarbejde om et relateret projekt, hvis det kan skabe synergi. Perfekt vil det være, hvis vi kan fylde huller, maskintider etc ud eller dele nogle omkostninger. Vores team tæller 1xbildesigner 1xIndustriel designer 1xFlydesigner (teknisk stål/alukonstruktion) 1xElektronik ingeniør 1xmaskinmester 1xSalgs/eksportchef Mvh Soendergaard |
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)