Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Flot og billig hjemmeside tilbydes!

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 31. May 11
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 18:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Moomi er et ungt og innovativt webbureau, der er nye her på Amino. I den anledning, vil vi udover en kort præsentation, gerne tilbyde jer en billig hjemmeside med unikt design som introduktion.

Kort om Moomi

Moomi er et webbureau der kan hjælpe med alt fra udvikling af hjemmesider og webdesigns, til IT outsourcing via vores dygtige og billige samarbejdspartnere i Indien, til markedsføring ifa. specielt søgemaskineoptimering.

Tilbuddet

Som sagt, vil vi gerne lægge godt ud på Amino, ved at tilbyde en billig CMS hjemmeside. Prisen er 2.475 kr. og inkluderer et personligt design, samt domæne og hosting i 1 år. Du skal selv bidrage med indholdet til hjemmesiden, ifa. tekst og billeder.

Nedenfor kan du se to referencer på standarden designmæssigt:

Reference 1

Reference 2

Du vil naturligvis få lavet et unikt design efter dit behov. Normalprisen for dette er mindst 4.000 kr. afhængigt af behov.

Udover dette kan vi samtidig tilbyde søgemaskineoptimering af din hjemmeside, hvis det ønskes. I hvor høj grad du ønsker søgemaskineoptimering og den nye pris, aftales individuelt.

Du er velkommen til at stille spørgsmål. Hvis ovenstående skulle have din interesse, er du velkommen til at kontakte os på simon@moomi.dk  

Fra Måløv
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 832
Skrevet kl. 19:04

Undskyld jeg siger det, men det er altså ret uprofessionelt, at der er watermarks fra istockphoto på de billeder der er på http://www.proklama.dk. Jeg læser, at kunden selv skal bidrage med billederne, men i skulle ikke have lagt dem på imo.

Ihvertfald bør i KRAFTIGT opfordre kunden til, at købe billederne.

Fra Århus
Tilmeldt 31. May 11
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 19:40

Nu var det blot for at vise nogle af vores seneste referencer, rent designmæssigt, så folk kan vurdere niveauet til den pris. Jeg tror de fleste kan forestille sig hvordan det ville se ud, uden de watermarks.

Vi og kunden er helt klar over de er der, men jeg valgte alligevel af vise referencen, men lad nu ikke tråden handle om det.

Jeg håber denne form for kommentarer kan komme via PB eller mail, så trådens fokus ikke fjernes - men tak for det Maelstrom.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)