Kære Amnio Jeg skriver til dog for at fortælle at jeg er kommet til at starte en webradio. Det var ikke med vilje. Faktisk gik egentlig jeg og lavde noget fornuftigt, da det skete. Men....først hørte jeg Ungdomshusets "Piratradio69" og tænkte at det måtte være ret svedigt at have en radiostation. Så hørte jeg en der hedder Trine Nielsen tale om "BrandChannels" og så en spirende forretningsdimension. Så kom jeg til at ringe til nogle mennesker og spørge dumt teknisk....så gjorde jeg det igen.... så prøvede jeg lige at installere shoutcast.... og så fik jeg sponset en maskine... og en hosting.... og lavet et website... og fundet lækker gratis musik (Creative Commons).... og løst nogle tekniske problemer der lige opstod.... og lavet nogle koncepter for brugerdeltagelse..... Den hedder startupradio - radio for og af iværksættere. Lige nu er der mest musik på, mens jeg burn-in tester... men snart skal vi have spændende interviews, nyehder, sladder og fortællinger fra mennesker du selv ville gide at høre på.... eller skal vi? Nu skal jeg nemlig lige spørge min nye ven, Amino, om hvad du gerne vil høre i radioen. Jeg er klar over at "iværksættere" er en meget bred kategori - men hvis vi ser det som en fællesnævner og ikke et segment, så er der jo nogle ting der giver os det der ryk i maven, den der fede fordel eller bare er lækker sladder... og musik.... Du kan begynde med at gå ind og lave din elevator-pitch eller bare en station-ID. Og så kan du komme frisk med din feedback, dine ideer betyder meget, Amino.... Hilsen fra din nye ven Anders |
Hej Anders
Det ser ud som om du har sat Amino på en generel mailingliste. Det virker ikke befordrende på interessen fra min side. Hvis alle satte Amino på deres eBreve, nyhedsbreve, mailinglister, ville vi jo få en anderledes kvalitet i dette forum, end vi har nu og jeg kan godt lide den stil vi har, hvor indlæggene (inkl. lidt klippe-klistre-arbejde i ny og næ) generelt set er formuleret til lige netop Aminoerne.
Med venlig hilsen