Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webhotel - Det er vel ikke kun størrelsen ?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Bryrup
Tilmeldt 17. Nov 05
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 12:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amnioer.


Jeg har brug for lidt teknisk hjælp omkring valg af webhotel, hvor jeg kigger på www.unoeuro.com og www.webhosting.dk  og mit går på størrelsen - er der nogle som, ved hjælp af en henvisning, kan oplyse mig, hvor meget 500 mb plads giver?

Jeg har været en tur forbi tidligere tråde omkring webhosting m.m. og er nok kun blevet mere forvirret end klogere

Sitet bliver relativt simpel, opbygget til B2B i cms med PHP, MySQL, 10-15 sider totalt, uden de store armbevægelser, billeder m.m. - og er under udvikling.

Er der andre væsentlige forhold jeg skal tage hensyn til og passe på ?

Hvorfor jeg er havnet på de 2 nævnte webhoteller, udelukkende baseret på positive udtagelser m.m. - også herinde fra - derfor.

 

Takker på forhånd og ønsker alle en solrig dag.

Bedste hilsner.

 

Peter
Danmarkshop.com

Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 12:24
Hvor mange stjerner giver du? :
500 mb plads giver 500 mb plads, faktisk ikke så teknisk svært at forstå. En mp3-fil fylder i gns. 3 mb, hvilket vil sige du kan have ca 160 musikfiler online. Et website fylder faktisk ikke det store, når du taler om en simpel side med 10-15 sider, så fylder det nok kun omkring nogle mb.

// Jesper Skov

 

Fra Aarhus N
Tilmeldt 20. Dec 05
Indlæg ialt: 905
Fra  Amero GodeKasser Skrevet kl. 12:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Heidi.

Jeg ser du søger webhosting.

Jeg vil gerne være behjælpelig med alle de tekniske ting i denne fase.

Vi har flere års erfaring i viZion I/S som er et yderst moderne firma indenfor web, php og mysql services.

Vi tager 19,- per måned for 700MB plads.
Denne plads deles mellem MySQL, email og web filer.

På mit private hotel bruger jeg ca 120mb. Med hjemmeside + alt muligt test .....

Et simpelt CMS ligger alt fra 2 til 30MB for de helt store. Så pladsen bekymrer man sig ikke om.

Tag et kig på vores side og vend gerne tilbage hvis du har spørgsmål

www.vizion.dk
Mvh. Kasper Smith


Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 14:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 15-03-2007 12:06:39
Forfatter:Heidi
Er der nogle som, ved hjælp af en henvisning, kan oplyse mig, hvor meget 500 mb plads giver?
Jeg har været en tur forbi tidligere tråde omkring webhosting m.m. og er nok kun blevet mere forvirret end klogere

Sitet bliver relativt simpel, opbygget til B2B i cms med PHP, MySQL, 10-15 sider totalt, uden de store armbevægelser, billeder m.m. - og er under udvikling.

Er der andre væsentlige forhold jeg skal tage hensyn til og passe på ?




Jeg tror ikke 500 mb er noget du lige bruger sådan "her og nu", en side på ca 10-15 sider i et mindre cms vil jeg forvente fylder mellem 10 og maksimalt 50 mb, hvilket jo er langt fra de 500 mb plads du har til rådighed.
En almindelig indholdsside med billeder fylder ofte mellem 100 og 500 kb (~0,1-0,5 mb) hvis der er mange store billeder på den.

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra Bryrup
Tilmeldt 17. Nov 05
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 16:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej igen.

Takker for de foreløbige svar.

Er det muligt at have flere aktive domæner på et og samme webhotel?

Bedste hilsner

Peter
Danmarkshop.com

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 16:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Det må du spørge de pågældende udbydere om, det varierer fra sted til sted.
Teknisk set er det muligt.

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)