Er det nogen der skal have kuglepenne med fra Kina? http://photoshopcafe.dk/host/images/2469plastik.jpg Jeg er selv ved at bestille... Man skal godt nok tage 10.000 stk. Men prisen er ikke så gal. ![]() Omregnet til danske penge inkl. fragt og told og øvrige ekspeditionsomkostningen, så ender vi på en pris på kr. 0,80 kr. pr. styk med logotryk i én farve. Hertil kommer moms. Så rundt regnet 1 kr. pr. styk alt inkl. • Kuglepennene er: 13,8 cm. lange • Det grafiske område til tryk er: 3,2 x 0,6 cm. Prisen er beregnet på at de sendes med søfragt til danmark. (Leveringstid ca. 35 dage) |
Kuglepenne med tryk
|
Minimum er 10.000 stk. De gider ikke rode med mindre antal. |
Jeg tror dog at prisen bliver lidt højere. Måske 1 kr. pr. stk. + moms. |
Nu har jeg dog ikke selv behov for den slags, men hvis det var ser tilbuddet rigtig godt ud - det gør kuglepennene også. |
Jeg skal afgive bestilling sidst i denne måned (marts), så hvis I vil med på "turen", så kom ud af hullerne. ![]() |
Det er OK at vi splitter dem op. Der er stadig mulighed for frit at vælge mellem de 5 farver kuglepenne... Prisen bliver bare 1 kr. pr. stk. + moms pr. stk. D.v.s. kr. 5.000 + moms for 5.000 kuglepenne. Jeg får dem leveret på min adresse i Københavnsområdet. Ved 10.000 stk. var prisen 0,80 pr. stk. + moms. |
Hilsen stefangranholm@gmail.com |
Computer reparation i Favrskov, Randers Hammel, Hinnerup og Hadsten.
Minimum er 5.000 stk. Før var det 10.000 stk. men det er ok at vi splitter op til 2 x 5.000 stk. Mindre, så skal du nok henvende dig til din lokale kuglepensleverandør. |