Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Navn til hjemmeside?

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Aarhus C
Tilmeldt 9. Apr 11
Indlæg ialt: 198
Fra  Innovativ Marketing Skrevet kl. 21:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Jonathan:
Okay Emil. Du må endelig skrive hvis der har brug for nogle gode råd eller lign. nå du skal lave din hjemmeside

Hej Jonathan :)

Tusind tak skal du have - det er rart at vide :)

Og lige over - bare skriv hvis du har spørgsmål, jeg vil gøre mit bedste for at besvare dem.

Hvilke områder har du erfaring på? :)

De bedste hilsner

Emil

Få et gratis mac support tilbud. Helt uforpligende.

Vi kontakter dig med pris og tidsestimat. www.melping.com

Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Apr 11
Indlæg ialt: 698
Fra  NemProgrammering.dk Skrevet kl. 21:59

HVad med Pengertanken.dk?

OG, så sørg lige for du ikke offentligøre din endelige valg inden du har købt det, ellers er der sikkert nogle usle sjæle som hukker det for øjene af dig og kræver kisten for at sælge det til digSurprise

NemProgrammering.dk - lav din egen hjemmeside med vores gratis videotutorials!

Fra Fredensborg
Tilmeldt 14. Feb 11
Indlæg ialt: 582
Fra  Findkollegie.dk Skrevet kl. 21:59

Hej Emil.

Altså er forholdsvis også ny som "iværksætter", men har dog da alligevel noget viden.

Jeg har erfaringer via min hjemmeside www.penge.tk. Derudover har jeg også nogle andre små projekter i gang, eller i opbygnings fasen. 

Modtag en månedlig e-mail med det bedste danske indhold om online markedsføring på Wizzi.dk.

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 22:03

Jonathan:

Hej TT Tekstforfatter.

Min hjemmeside er en hjemmeside hvor der er samlet gode råd om penge, og økonomi. Det er en gratis service, hvor folk gratis kan læse hvordan de kan få en mere stabil økonomi.

Dine råd er okay, men er nu nok stadig mere til Emil's forslag - Men tak for det alligevel :-)

Okay Emil. Du må endelig skrive hvis der har brug for nogle gode råd eller lign. nå du skal lave din hjemmeside. 

Med venlig hilsen

Jonathan

Det er jo fair nok, men vær lige opmærksom på, at "øko" vækker nogle helt andre associationer, nemlig "økologisk". Kommunikation er en ømtålelig størrelse.

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Aarhus C
Tilmeldt 9. Apr 11
Indlæg ialt: 198
Fra  Innovativ Marketing Skrevet kl. 22:07

Hej Jonathan.

Tak for dit tilbud - det er jeg rigtig glad for, det vil jeg huske hvis jeg får behov for noget hjælp en dag, husk endelig også at du til en hver tid kan kontakte mig hvis du løber ind i nogle problemer :)

De bedste hilsner

Emil

Få et gratis mac support tilbud. Helt uforpligende.

Vi kontakter dig med pris og tidsestimat. www.melping.com

Fra Fredensborg
Tilmeldt 14. Feb 11
Fra  Findkollegie.dk Skrevet kl. 22:15

Hej T. Iversen.

Jo tak for forslaget, men tror ikke det bliver det dét, desværre. Synes det sender lidt andre signaler, end vores hjemmeside, men ellers mange tak for forslaget :-)

Ja, det har du ret i TT Tekstforfatter. Det har jeg også selv tænkt på. 

Modtag en månedlig e-mail med det bedste danske indhold om online markedsføring på Wizzi.dk.

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 22:42

Penge-viden.dk

viden-om-penge.dk

oekonomi-viden.dk

stabil-oekonomi.dk

Ved nærmere eftertanke er jeg nok mest til penge-raad.dk eller penge-viden.dk

Men held og lykke med det! Wink

Dbh

thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Fredensborg
Tilmeldt 14. Feb 11
Fra  Findkollegie.dk Skrevet kl. 23:24

Hej TT Tekstforfatter.

Ja tak for rådene, dem er jeg meget glade for. Jeg vil tænke lidt over det, inden min beslutning. Men vil da lige vende tilbage nå jeg har fundet ud af. 

Forsatte råd er også meget velkomne. 

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)