hov så slet ikke at du hvade besluttet dig - og at du uddeler + medlemskaber.....kan jeg nå at komme med påd en?? :)
vh. Helle
Amino Plus blev givet til én heldig Amino bruger som deltog i tråden :) Steffan S tror jeg han hed ham der "vandt", den lodtrækning - ergo er han den eneste der har fået et gratis medlemsskab.
Det ville altså være rigtig smart hvis din programmør tilføjede en ALT tekst til alle disse menuer Bizz, Buzz og for den sags skyld de andre menu punkter også.
ALT tekst er når man sætter musen f.eks. op på Bizz, så viser den hvad der rent faktisk ligger under dette menu punkt, det ville gøre det nemmer for alle at se hvad det er, men bare et forlag til videreudvikling og det er ikke særlig svært at lave.
Hvis man er på http://www.amino.dk/Bizz/ kan man stadig se efterladenskaber fra Amino Indeks. Skulle man ikke lige få lavet sig et nyt logo?
Menupunktet Bizz linker til en URL med stort bogstav - fejl? -Det samme gør Buzz - Og kun i nogle menuer...
Er det meningen at den nye menu skal ud på alle sider? (ligesom på "Tryk" og "Events") - Det ville pynte også hvis alle menuerne blev ens.
Bizz står før Regnskab under Blogs Bizz er den sidste under Buzz og Virksomhedsbørs (Diverse mangler) Bizz mangler helt fra Bestyrelsesbørsen (ligner heller ikke Amino Design) Bizz hedder stadig Indeks på Lokalebørsen og Regnskab Bizz mangler helt fra Freelancer
- og så har jeg ikke engang kigget på undermenuerne endnu :o)
Håber det hjælper lidt på at få luget lidt ud i brugervenlighedsforvirringen...