|
I hvilke byer er foredraget blevet aflyst? En mulighed var jo at prøve konceptet af i København først ( her tror jeg den største opbakning vil være) og så fokusere at bruge alle pengene på netop dette foredrag med PR etc. istedet for at skulle ud og lancere PR til en helt tour. Jeg ved ikke om det var det der gik galt, men jeg ved ihvertfald, den dag du bliver et kendt navn vil mange nyde godt af dine klog ord. |
Hej Martin
Jeg aflyste først og fremmest dem i næste uge. Men for hverdag der går skal jeg betale mere og mere i lokale leje...hvormod hvis jeg aflyser nu kan jeg stadig nå at "redde" nogle penge.
Derfor har jeg udfra den vurdering, at jeg ikke har solgt nok....aflyst alle foredrag.
Mine overvejelser går lidt på, at skyde et helaftens arrangement af i København til efteråret. Spørgsmålet er om jeg kan finde et reklamebureau der ville planlægge og satse penge på det, imod at tage hele overskudet.
Jeg vil meget gerne selv skyde X antal kr. i det....det er slet ikke det, men jeg har brug for et bureau der virkelig angagere sig!
Bliv gratis medlem