Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fedt nok - Foredrag med Den Fede Coach

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)
Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 19:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Det er sgu surt Kenneth.

I hvilke byer er foredraget blevet aflyst? En mulighed var jo at prøve konceptet af i København først ( her tror jeg den største opbakning vil være) og så fokusere at bruge alle pengene på netop dette foredrag med PR etc. istedet for at skulle ud og lancere PR til en helt tour.

Jeg ved ikke om det var det der gik galt, men jeg ved ihvertfald, den dag du bliver et kendt navn vil mange nyde godt af dine klog ord.
Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 19:24
Hej Martin

Jeg aflyste først og fremmest dem i næste uge. Men for hverdag der går skal jeg betale mere og mere i lokale leje...hvormod hvis jeg aflyser nu kan jeg stadig nå at "redde" nogle penge.

Derfor har jeg udfra den vurdering, at jeg ikke har solgt nok....aflyst alle foredrag.

Mine overvejelser går lidt på, at skyde et helaftens arrangement af i København til efteråret. Spørgsmålet er om jeg kan finde et reklamebureau der ville planlægge og satse penge på det, imod at tage hele overskudet.

Jeg vil meget gerne selv skyde X antal kr. i det....det er slet ikke det, men jeg har brug for et bureau der virkelig angagere sig!

Fra Billund
Tilmeldt 3. Mar 06
Indlæg ialt: 153
Skrevet kl. 19:56
Hej Kenneth.

Har i dag læst at der i Ebeltoft findes en form for slankeskole m.m., som skal udbygges til hele Danmark og hvor man pt. søger dygtige folk, måske var det noget for dig. Chefen har årelang erfaring fra reklamebranchen og fremtids udsigterne for sunheds- og slankebranchen kender du vist bedre end jeg.

Det var blot et råd, jeg vil gerne hjælpe dig med yderligere info, hvis dette kunne have din interesse.

Dit firmanavn og website mener jeg ikke der er noget galt med.

God vind.

Med venlig hilsen

PB

Fra Midtjylland
Tilmeldt 23. Apr 06
Indlæg ialt: 202
Skrevet kl. 20:26
Hej Kenneth

Det er jeg da ked af at høre - ikke alene fordi, jeg havde tænkt på at tage til dit fordrag i Odense, men fordi, der helt klart er et kæmpe behov for coaching af overvægtige. Fedme og svær overvægt er efterhånden et socialt- og samfundsmæssigt problem - for ikke at glemme den overvægtige selv. Der kan være utrolig meget potentiale i de svært overvægtige, så snart de er ''kommet lidt videre'' og har arbejdet med og udviklet større selvværd. Coaching er der et vigtigt element.

Jeg håber på og krydser finger for at du opnår succes med din virksomhed og overvægt :)

Jeg kan hjælpe med at formidle kontakt for dig i flg. foreninger, hvis det har interesse:
Livsstilsklubberne
Fnuggi og Fnuggeline

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Skrevet kl. 20:31
Hej Jesper

Og mange tak for din kommentar.

Jeg er også sikker på, at behovet er der.... og jeg tror også på mit seminar! Dog skal jeg lige samle mig også kommer jeg igen til efteråret. Jeg tror, at det er rent PR mæssigt det er gået galt! Har satset for meget på "gratis" PR pressemeddelelser og kontakt til fx ugeaviser m.m.

Du må meget gerne hjælpe mig med kontakt.....jeg skal såmen bare have transport udgifterne dækket så giver jeg et 100 % gratis foredrag.

Fra Midtjylland
Tilmeldt 23. Apr 06
Indlæg ialt: 202
Skrevet kl. 20:43
Jamen markedsføringsmæssigt er du da inde på noget af det rigtige. Ved at flere coaches virker i forskellige foreninger.

Tager kontakt i løbet af næste uge :)  Jeg kan vel blot henvise til dit website.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12319
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 20:57
Hej Kenneth

Hvis det kan trøste dig, så fik jeg først penge for et foredrag efter 3 år.
Jeg holdt en masse helt gratis og så til sidst kunne jeg tage penge for det.
At lave en tourne, kræver at du er et stærkt brand og det tager nogle år at få. Dertil er det en god ide at lave et godt nyhedsbrev og sørge for at få en masse tilmeldte. Dem kan du så bruge til at hverve publikum fra.
Op på hesten igen og hold en masse billige/gratis foredrag, det vil give dig hård på brystet og langsom, men sikkert, bygge det brand du skal bruge til din plan.

Dbh Martin

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Skrevet kl. 21:30
Hej Martin

Og tak for din synspunkt! Du har ganske ret, jeg skal ud og lave noget ben arbejde.....

Der er MASSER af foreninger og klubber der helt sikkert vil have besøg af mig. Dertil kommer skolevæsnet som jeg tidligere har talt med.....foredrag for overvægtige børn OG deres forældre, har de vist stor interesse for.

Fra Hedehusene
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 111
Skrevet kl. 13:41

Hvor mange mennesker er overvægtige, ud af dem - hvor mange ønsker at gøre noget ved det, og ud af dem hvor mange tør at stille op til et foredrag…… Min tanke: er det for snævert? Hvorfor ikke gøre det mere bredt, overvægt er vel en bivirkning af dårlig livsstil. Jeg kender en masse mennesker, som ikke er decideret overvægtige, men som mangler det sidste til at ændre livsstilen, løbe eller cykle en tur hverdag, skifte cola ud med vand….. osv. Overvægt er tabu livsstil er image.

Besøg kunstbutikken her: Kunstkort fra Habsø

Fra Herlufmagle
Tilmeldt 10. Nov 06
Indlæg ialt: 3019
Fra  Lysfelt ApS Skrevet kl. 17:15
Hej Kenneth,

Var det en idé at lave foredraget online?

Jeg kunne forestille mig, at overvægtige helst ikke bevæger sig alt for langt væk fra hjemmet, da "det er pinligt" at komme ud. Samtidig kan det være et problem at skulle mødes til et foredrag, hvor der er en masse ukendte mennesker, som man skal dele en aften sammen med. "Er disse mennesker lige så overvægtige som mig?", "Hvad nu hvis de alle sammen kender hinanden, og jeg kommer til at sidde helt alene?"... og du kan selv finde på mange flere...!

Et online foredrag kunne lægges i kapitler / lektioner, hvor du evt. giver de første 1-2 gratis, men derefter koster det at se de sidste? (bare et forslag!)

En mulighed for mere direkte markedsføring, er at finde ud af, hvor dine målgruppepersoner befinder sig, og så netop reklamere, så du netop rammer disse. Findes forum på nettet for overvægtige? Findes der foreninger / klubber, hvor folk mødes? Hos lægen? I fitnesscenter (her rammer du især dem, som har besluttet at gøre noget ved det!)? Hjerteforeningen? Sites med sund mad? Adwords?

Du har mange muligheder, og jeg tror på dit produkt! Du er en fremragende foredragsholder, så det er i hvert fald ikke det, der er noget galt med! :-)

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)