Hi there! Vi vil gerne indføre en SMS betalingslinje på www.feltet.dk Jeg har søgt på nettet og her på forummet, hvor jeg tit har hentet godt inspiration, men jeg har ikke fundet, det som jeg søger. Så derfor spørger jeg nu alle Jer aminoer! 1) Det skal være muligt at få vores nyheder via SMS på Feltet.dk 2) Det skal være muligt at betale for sit managerspil på www.feltet.dk/manager og andre managerspil, som snart vil blive lanceret i samarbejde med Jubii.dk 4) Det skal være mulgit at få resultater fra diverse cykelløb pr. SMS Men hvor finder jeg et firma, som stiller sådan nogle funktioner til rådighed. Hvordan får jeg det implementeret på divserse sites. Bold.dk har den service, som jeg leder efter: http://www.bolddk.com/boldsms/index.php Håber I kan hjælpe. På forhånd tak Jesper Johannesen |
Hej Jesper,
Som betalingsmiddel er sms forholdsvist dårlig, da en meget stor procentdel går til teleselskabet og administration (50%). Men til gengæld er sms rigtig godt, til nyhedsbreve, resultater og andre ting som brugeren ikke skal betale større beløb for.
Prøv at kontakte www.mobilemarketing.dk - som er nogle af de størset indenfor sms-markedet. Jeg ved at de helt sikkert kan hjælpe dig men en løsning, uden det skal koste vildt meget.
Prøv at kontakte www.mobilemarketing.dk - som er nogle af de størset indenfor sms-markedet. Jeg ved at de helt sikkert kan hjælpe dig men en løsning, uden det skal koste vildt meget.