Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO & Google Webmaster Tools

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Nov 10
Indlæg ialt: 360
Fra  Auto-Butikken.dk SaleCity Import Skrevet kl. 23:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa.

Starter med at pointere at jeg er nybegynder på SEO området Big Smile

Har læst mig til en masse, og har efterhånden fået ændret en del på siden, for at gøre den mere søgemaskine venlig, og det har også givet et rigtig godt resultat.

Men anyway, mit store spørgsmål lyder på at når jeg logger ind i Google Webmaster Tools, har vi feltet med "søge forespørgler" er der nogle ord, som jeg går ud fra skal reflektere indholdet af min shop ?

Men hold nu fast, top 3 lyder på ordene: "blæksprutte", "m bladet" og "holde i hånd"

... så spørger jeg så mig selv... Hvorfor ? Det er jo ikke optimalt for en webshop der sælger biludstyr Big Smile

Mads G. Jensen

Auto-Butikken.dk - Bredt sortiment af biludstyr og autodele, der blandt andet byder på Danmarks største udvalg af justerbare gevindundervogne, sportsundervogne og sænkningsfjedre.

FKShoppen.dk - Danmarks største importør af biludstyr fra FK Automotive - Over 20.000 produkter på lager.

MotorOlien.dk - Lagersalg af motorolie i alle prisklasser.

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 23:04

Hej Mads, 

Hvor lang tid har du været online, og hvor mange søgeforespørgsler har der været på ordene? 

Har du på et tidspunkt haft disse ord på siden, på den ene eller den anden måde? 

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Nov 10
Fra  Auto-Butikken.dk SaleCity Import Skrevet kl. 23:08

Den har været online i ca. 4 måneder, og Google indekserer samtlige sider på domænet.

For "blæksprutte" som ligger nr. 1. på listen siger den 600 visninger og <10 klik.

Har aldrig haft de ord, eller lignende på siden.

Mads G. Jensen

Auto-Butikken.dk - Bredt sortiment af biludstyr og autodele, der blandt andet byder på Danmarks største udvalg af justerbare gevindundervogne, sportsundervogne og sænkningsfjedre.

FKShoppen.dk - Danmarks største importør af biludstyr fra FK Automotive - Over 20.000 produkter på lager.

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 23:16

Mads G. Jensen:
Har aldrig haft de ord, eller lignende på siden.

Du har da den her: http://www.auto-butikken.dk/shop/blaeksprutte-8-armet-7423p.html  

og også på denne oversigt fremgår ordet "blæksprutte" http://www.auto-butikken.dk/shop/bagageremme-1812c1.html  

Du kommer ikke i de almindelige søgeresultater, men da dit billede af "blæksprutten" er navngivet som sådan, så kommer du altså frem på billedsøgning i google, se selv her:

http://www.google.dk/search?tbm=isch&hl=da&source=hp&biw=1751&bih=1159&q=bl%C3%A6ksprutte&gbv=2&aq=f&aqi=g10&aql=&oq=

Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Nov 10
Fra  Auto-Butikken.dk SaleCity Import Skrevet kl. 23:19

Nåeh, jamen det kan jeg da egentlig godt se :) Der er en forklaring på det hele :)

Mads G. Jensen

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)