Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Rejse til Kroatien

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Split
Tilmeldt 13. Oct 06
Indlæg ialt: 411
Skrevet kl. 00:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

har lige faet min side faerdig med rejser til Kroatien, p.t. er siden i version 1 men jeg har allerede selv adskilllig ideer til version2, men det vil naturligt vaere rart med et par frisk oejne og ideer

adressen er www.solitum.hr

paa faarhaand tak

Morten

2 mio. besøgende i Wordpress hvor jeg bla. skriver om ferie i Kroatien på 8 sprog

Fra Gjøl
Tilmeldt 29. Jan 07
Indlæg ialt: 132
Skrevet kl. 09:04
Hej Morten

Jeg synes, den er flot, der er mange informationer, og de er præsenteret på en brugervenlig måde. Må jeg spørge, hvad den har kostet?

Et par kommentarer:
Du skulle tage og gennemgå fejlmeddelelserne, så man ikke får stukket edb-volapyk i næsen, hvis man kommer til at lave en fejl.

Linksene til help og faq siderne er døde.

Er det virkelig nødvendigt at køre med brugernavn og login? Det skræmmer mange væk, og de fleste bestiller højst en tur til Kroatien en gang om året, så kan man godt leve med at skulle indtaste sine kontaktoplysninger igen.

Jeg kan ikke finde firmaets kontaktoplysninger, mener at de skal være nemt tilgængelige for at opbygge troværdighed. At bruge en .hr-adresse synes jeg også svækker troværdigheden, jeg kender ikke det land, der har den forkortelse.

Kristian

Fra Split
Tilmeldt 13. Oct 06
Skrevet kl. 09:26
Hej Kristian

mange tak for din feedback, her har du et par uddybende kommentarer

siden befinder sig nu i version 1, vi er ved at definrer version 2.0 som skal laves faerdig de naeste par uger.

1. Jeg har indtil nu brugt ca 15.000 paa siden, hvilket jeg syntes er fair i betragting af resultatet

2. Fejlmedellesren er ved at blive rettet, der kommer text/link til FAQ, Search, og Kontakt flyttes op i samme linie. der udover kommer der Dansk, Tysk og Svensk text paa siden

3. med hensyn til bruger navn og login er der foelgende idee bag det, vi regner mede at komme op paa ca 500 ferieboliger i loebet af de naeste paar maaneder, saa ideen var at folk kan markere nogle boligerne naar saa de skal vise dem til familien, er disse markere paa deres login, saa de ikke skal igennem alle boligerne igen, derudover er det kun noedvendigt at registresig hvis man oensker at booke.

Mvh og haab og yderliger feeback paa siden

Morten

Dato: 15-03-2007 09:03:33 Forfatter: Kristian Melchior Echwald Hej Morten

Jeg synes, den er flot, der er mange informationer, og de er præsenteret på en brugervenlig måde. Må jeg spørge, hvad den har kostet?

Et par kommentarer:
Du skulle tage og gennemgå fejlmeddelelserne, så man ikke får stukket edb-volapyk i næsen, hvis man kommer til at lave en fejl.

Linksene til help og faq siderne er døde.

Er det virkelig nødvendigt at køre med brugernavn og login? Det skræmmer mange væk, og de fleste bestiller højst en tur til Kroatien en gang om året, så kan man godt leve med at skulle indtaste sine kontaktoplysninger igen.

Jeg kan ikke finde firmaets kontaktoplysninger, mener at de skal være nemt tilgængelige for at opbygge troværdighed. At bruge en .hr-adresse synes jeg også svækker troværdigheden, jeg kender ikke det land, der har den forkortelse.

Kristian

2 mio. besøgende i Wordpress hvor jeg bla. skriver om ferie i Kroatien på 8 sprog

Fra Split
Tilmeldt 13. Oct 06
Skrevet kl. 09:37
Kristian

Jeg glemte lige en ting, med hensyn til hr domainet (HR=Kroatien). har vi gjordt os folgende overvejelser

1. Vi er selv bosat i kroatien nu paa 3 aar og vil derfor gerne laegge vaegt paa vores lokal kendskab i forhold til de store koncerne

2. Vi vil ikke kun fokusere paa gaester fra DK men ogsaa England, tyskland, sverige

Mvh

Morten

Fra Gjøl
Tilmeldt 29. Jan 07
Indlæg ialt: 132
Skrevet kl. 10:43
Hej Morten

Det er åbenbart ikke alle, der deler min begejstring for din hjemmeside, viste den til en ven, som har et bureau, der udlejer ferieboliger; hun svarede:

"Hej Kristian
Ja, det er da godt nok et elendigt engelsk og en dårlig hjemmeside. Har han mon
selv siddet og oversat."

Måske skulle I finde et oversættelsesbureau, eller en korrekturlæser?

Utroligt, hvor forskelligt, vi ser på hjemmesider, og hvad vi lægger vægt på i vores vurderinger.

En ting mere, jeg kom i tanker om: Tag og lav en scrollbar for city og region, i stedet for at lade kunderne forsøge at stave til Dubrovnik.

Kristian
Kristian

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)