Så rundede vi et skarpt hjørne. Der er nu skrevet mere end 100.000 indlæg og det er jo fantastisk! I skal alle sammen have tusind tak for indsatsen, der er ingen tvivl om at vi alle er med til at gøre Danmark til et bedre "iværksætterland" :-)
Hvem var det ? altså nr. 100.000 - Er der slet ikke blomster og gammel dansk til forfatteren ?
Jeg ved det ikke, jeg fik først øje på det nu og vi er på indlæg nummer: 100.252 Så vi må alle sammen holde øje når vi runder indlæg nummer 1 million, så giver jeg en cigar :-)
Dato: 14-03-2007 22:42:14 Forfatter: Martin Thorborg Så vi må alle sammen holde øje når vi runder indlæg nummer 1 million, så giver jeg en cigar :-)
Dbh Martin
Ej, det er for nærigt Martin. Når vi runder indlæg nummer én million vil vi have nye tiltag:
- AminoAdvisor: Sparring fra et "professionelt" AminoPanel direkte rettet mod den enkelte iværksætter - AminoBoard: Find dine bestyrelsesmedlemmer fra "professionelle" Amino''er
- AminoNewbizz: Opstartskapital til nye iværksættere på op til tkr. 100
- AminoCapital: Lån og leasing til igangværende iværksættere fra Amino''er
Dato: 14-03-2007 23:36:20 Forfatter: Michael Kjærsgård Til gengæld må jeg tillade mig at tvivle på tælleren der viser 2081 online her en onsdag aften klokken ½ time i midnat...;)
Det er sikkert en crawler fra Google etc. der er på besøg.