Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Linkbuilding - Tæller links fra sider på andre sprog noget overhoved?!?!

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Apr 11
Indlæg ialt: 698
Fra  NemProgrammering.dk Skrevet kl. 21:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Jeg har et måske lidt underligt spørgsmål...er noget jeg har tænkt lidt overWink

Jeg har en side på dansk

www.Nemprogrammering.dk

Hvis jeg nu f.eks er aktiv på et amerikansk forum, hvor mit site står i signaturen ( og det er ikke et "nofollow" link)

Vil Google så give det link mindre værdi ( hvis overhoved nogen ) fordi det kommer fra en udenlandsk side og så fører til min side som er på dansk??

ALTSÅ

Tæller links fra sites på andre sprog lige så meget som links fra sites på samme sprog?

Håber i forstår spørgsmålet Wink

NemProgrammering.dk - lav din egen hjemmeside med vores gratis videotutorials!

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 21:48
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

T.Iversen:
Tæller links fra sites på andre sprog lige så meget som links fra sites på samme sprog?

Ja det gør de.

Lille tilføjelse: De tæller geografisk. Hvis du i USA vil være synlig på "blue widgets", har du mere ud af et link fra et andet amerikansk site end fra et dansk (hvis de ellers er lige i forhold til trust, alder etc.). Men det danske tæller skam med i din linkprofil.

Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Apr 11
Fra  NemProgrammering.dk Skrevet kl. 21:51

Tak...ser ud til du har styr på det så det tager jeg som svar nok! Wink

Mange tak

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 21:54

Thomas Rosenstand:

T.Iversen:

Ja det gør de.

Og det må så gælde begge veje, går jeg stærkt ud fra? Altså, hvis jeg har et amerikansk website, så har danske links også værdi?

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Tilmeldt 19. Apr 06
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 22:04

Og det må så gælde begge veje, går jeg stærkt ud fra? Altså, hvis jeg har et amerikansk website, så har danske links også værdi?

Ja naturligvis. Og har du et tyrkisk website, tæller links fra et australsk website også med. Osv. osv.

Fra Hellerup
Tilmeldt 27. Nov 05
Indlæg ialt: 999
Fra  Atak A/S Skrevet kl. 22:17

T.Iversen:

Alle links har værdi uanset sprog, dog måles styrken ikke alene i selve linket, men i allerhøjeste grad i den relevans på sitet/indholdet, der afgives styrke fra. Et link fra et udenlandsk forum om programmering/udvikling, har større værdi end et link fra dansk forum om sommerfugle - og omvendt. Et link fra et forum med relevant indhold er guld værd, hvor du, som du også skriver, er aktiv og har gjort dig umage ved at svare i tråde.

Dog tæller kvantitet-links stadig meget, hvor en større mængde links fra irellevante sider/indhold, stadig har en væsentlig betydning for ranking. Disse links er dog ikke meget værd i længden og slet ikke alene. Der skal nok ryddes endnu mere op, så kvalitet-links vil komme til at vægte meget højere.

William Atak | ATAK A/S - Frubjergvej 3, 2100 København Ø | TELEFON: +45 3510 5050 | WEB: www.atak.dk

Tilmeldt 19. Apr 06
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 22:20

Helt enig, William!

Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Apr 11
Fra  NemProgrammering.dk Skrevet kl. 22:22

GODT SVAR!

TAKBig Smile

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 22:30

Jeg beklager, hvis jeg stiller et ualmindeligt dumt spørgsmål nu - SEO er jo ikke helt ukompliceret - men der er noget, jeg har spekuleret over:

Hvis jeg har skrevet rundt regnet 1.700 indlæg her på Amino med et link til TT Tekstforfatter, så har det naturligvis en værdi for dette website, men hvad nu hvis jeg indsætter et link til et helt andet, splinternyt website, jeg netop har oprettet, får denne side så del i SEO-værdien fra alle de gamle indlæg eller udelukkende fra de indlæg, jeg skriver herefter?

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Hellerup
Tilmeldt 27. Nov 05
Indlæg ialt: 999
Fra  Atak A/S Skrevet kl. 22:38

TT Tekstforfatter:

Jeg beklager, hvis jeg stiller et ualmindeligt dumt spørgsmål nu - SEO er jo ikke helt ukompliceret - men der er noget, jeg har spekuleret over:

Hvis jeg har skrevet rundt regnet 1.700 indlæg her på Amino med et link til TT Tekstforfatter, så har det naturligvis en værdi for dette website, men hvad nu hvis jeg indsætter et link til et helt andet, splinternyt website, jeg netop har oprettet, får denne side så del i SEO-værdien fra alle de gamle indlæg eller udelukkende fra de indlæg, jeg skriver herefter?

-> Også fra alle de gamle links. Men som tekstforfatter er du nok brændt mest igennem på tråde (kunne jeg forestille mig), hvor emnet har handlet om tekstforfatning. De links har en kæmpe værdi for din side om tekstforfatning - og dermed altså større værdi end det nye site, du vil linke til - medmindre det nye site også handler om tekstforfatning. Så kan man så spekulere i, at indeksering af de 1700 sider jo har haft deres nyhedsværdi-styrke, at dine links ved indekseringstidspunktet var "nyt kød" for Google, hvor genindeksering af de gamle sider ikke har lige så stor værdi, som da de var nye. Derudover om de 1700 links giver lige så meget styrke til et helt nyt site, selvom det skulle være samme kategori, end de giver dit gamle site - Det gør de ikke, hvis du spørger mig.

William Atak | ATAK A/S - Frubjergvej 3, 2100 København Ø | TELEFON: +45 3510 5050 | WEB: www.atak.dk

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)