Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er du en rigtig investor eller en fusker??

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 24. Feb 11
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 17:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle på amino..

Jeg har været en amino længe nu, til at kunne se hvor grov fol i virkligheden er..

Jeg har efter utalig henvendelser fået sendt mange emails aftes til de såkaldt investor.

Man bruger meget tid på at skrive sådan en laaaang mail om hvordan ens ide er osv..

Nu er jeg så heldig eller hvad man kan kalde det.. men jeg har fået solgt min styling ide og butiks ide til min ny kunder.. 

Men har brug for nogle penge til at starte butikken op.. det vil sige at jeg er alderrede igang med min projekter og er begyndt at arbejde for en musik producent hvor jeg bidrager med mit tøj og styling som kommer på mtv osv...

Men har brug for start kapital til virkelig at ud leve det jeg brænder for.. 

Tilbage til sagen..

Så fik jeg sendt de mail a sted og fik besked på at de vil svar.!! har intet høre.. altså hvis det var mig der vil invester og kan se at denne person har brugt meget tid på at få sendt de oplysning og alt er på plads.. så vil jeg i det mindste efter 2 eller 3 dage give lyd fra mig og fortælle om det var noget eller ej..

Syntes bare det er skuffende og de gøre mig ked af, hvis en smutter med min ide.. nok lidt umuligt men stadig man følser sådan lidt trist :

Mange tak :( og nyde nu det gode vejre :D

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Zaneta

Jeg kender ikke lige til din ide og heller ikke de person som du har været i dialog med. Men jeg vil nok ikke lige tro det værste om person bare fordi de ikke lige vender tilbage. Du er jo lidt i en "sælgers" rolle, du skal ud og sælge din ide til andre som så skal investere i den og gerne tjene penge på det :)

Som sælger er der en disiplin som er meget vigtigt nemlig "opfølgning" og holde dem varme på din ide. Prøv f.eks. næste gang du holder et møde og spørg dem direkte om det har deres interesse, hvis nej, så spørg evt. hvorfor og lær at det. Hvis ja, så prøv om ikke du kan lave en konkret aftale. Hvis de som de fleste gerne vil tænke over det, så lave en konkret aftale om hvornår de kan have en beslutning om et evt. videre forløb.

Jeg har selv lige investeret i projekt og ja det er mange gode ideer derude, men det jeg faldt for var dere attityde og at de vare gode til at sælge.

Så ønsker du at sælge din ide så skal du være mere proaktiv og følge op på dem og vise at du virkelig vil det her.

Tag det blot som input og jeg håber det kan bruges.

Fra København
Tilmeldt 24. Feb 11
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 18:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Henning Wraae:

Hej Zaneta

Jeg kender ikke lige til din ide og heller ikke de person som du har været i dialog med. Men jeg vil nok ikke lige tro det værste om person bare fordi de ikke lige vender tilbage. Du er jo lidt i en "sælgers" rolle, du skal ud og sælge din ide til andre som så skal investere i den og gerne tjene penge på det :)

Som sælger er der en disiplin som er meget vigtigt nemlig "opfølgning" og holde dem varme på din ide. Prøv f.eks. næste gang du holder et møde og spørg dem direkte om det har deres interesse, hvis nej, så spørg evt. hvorfor og lær at det. Hvis ja, så prøv om ikke du kan lave en konkret aftale. Hvis de som de fleste gerne vil tænke over det, så lave en konkret aftale om hvornår de kan have en beslutning om et evt. videre forløb.

Jeg har selv lige investeret i projekt og ja det er mange gode ideer derude, men det jeg faldt for var dere attityde og at de vare gode til at sælge.

Så ønsker du at sælge din ide så skal du være mere proaktiv og følge op på dem og vise at du virkelig vil det her.

Tag det blot som input og jeg håber det kan bruges.

Klar det kan bruges tusind tak :D 

Jeg søger heltiden for opfyldning og er bliver hyret til en masse spænde jobs ind for styling med mit eget tøj.. jeg tror bare jeg brænder så meget for at åbne denne butik at jeg snart hopper ud af mit skind..

jeg er enlig mor.. så når man sidder i min situation kan man ikke bare og bare vente.. der skal ske noget snart ellers må jeg tilbage til det liv jeg helt ville undgå.. men igen jeg ved jeg kan gøre meget for min forretning for min ide sælger heletiden og mit netværk vokser.. men det er selve start kapitalen der er svære og banken har sagt så længe jeg er enlig mor og så længe at jeg ikke kan finde en andet alternativ er det er klart nej.. har været igang med det her projekt i over et år.. og kan se nu at jeg er kommet rigtig langt :D

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)