Vi er netop igang med at færdiggøre en webshop (SpeedwayShop.tv) som skal sælge diverse merchandise produkter til vores Speedway Grand Prix serie. Alle varer (t-shirts, caps etc) bliver udsendt fra Danmark og jeg har været i kontakt med forskellige fragtfirmaer (herunder PostDK), men synes det bliver relativt dyrt, at sende vores varer ud til kunderne. De gennemsnitlige pakker er vel ca. 30x20x10 cm og vejer 0,5-1,5 kilo. Vi vil sende flest produkter til GB, Sverige samt Polen og de fragtpriser jeg har pt. ligger på omkring kr. 135 per enhed. Men det er også levering indenfor 1-3 dage. Jeg har ikke noget imod at der går op til 30 dage, vil bare meget gerne ned omkring kr. 50 per enhed. Man kunne evt. tilbyde express levering til kr. 150 og almindelig levering til ca. kr. 50. Mit spørgsmål går på, hvor finder jeg de bedste fragtpriser? Mvh. Torben. |
Fragtpriser - Hvem gør det billigst?
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
- 1
|
Hej Torben, Jeg vil anbefale dig at kontakte enten, DHL, TNT, UPS eller DPD. Disse kan lave nogle gode priser til dig...... www.dhl.dk - 70 345 355 Martin |
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)