Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Oplev Martin Thorborg 26. april 2007

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Oct 05
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 15:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Her kommer et lille reklameindslag.

Hos FDIH har vi længe jagtet Martin Thorborg for at få ham til at stille op og dele sine erfaringer.

Tro mig - det er ikke nemt fordi der bliver trukket i ham fra alle sider. Det er nu lykkedes.

Vi har derfor lavet et program hvor Martin optræder sammen med Rasmus som stod for Jubiis PR og markedsføring.

Seminaret er for iværksættere der sælger via nettet. Det foregår den 26. april på ITU i København.

Jeg håber at rigtig mange vil deltage .

Det er gratis at deltage hvis din virksomhed er medlem af FDIH - ellers skal du slippe med 1000 kr .

Vi har lavet en specialaftale med Martin: for 3.500 kr (ex moms) får du: medlemskab af FDIH resten af 2007, deltagelse i seminaret 26. april og bogen E-Pusher.

Jeg håber at se rigtig mange til en forrygende dag.

Tilmeldt 30. Sep 06
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 15:41
Hej

Jeg har kendt Martin igennem en del år nu og kan helt klart anbefale jer til at deltage i dette arrangement.

Selvom du tror du ved en masse så er der helt sikkert mange nye ting som Martin kan åbne jeres øjne for. Hans viden på E- Handel er meget stort og alle vil gerne have råd og vejledning fra ham.

Så i går glip af noget hvis i ikke deltager.

Hilsen  Mogens Fannucchi   Adm. Dir.      Paradiss.dk 

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 15:50

Ikke for at fjerne fokus fra indlægets emne. men hvad er det lige man får ud af at være medlem af FDIH, syntes umidelbart ikke at jeg kan finde nogle specielt tiltalende fordele inde på FDIH.dk

Tilmeldt 25. Oct 05
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 21:09
Jeg er jo ikke helt habil, men vil nu alligevel opfordre alle iværksættere med netbutikker til at gå med i fdih.

Alle spørger om prisen. Vi kører lige nu en hvervekampagne hvor nystartede kan blive medlem resten af 2007 for 3500 kr. Det sker i forbindelse med vores seminar om opstart af netbutik med Martin Thorborg og Rasmus Kristensen - seminaret holdes den 26. april 2007 i København. Se mere her: http://www.fdih.net/kalender/2007/april/succesfuldopstartafonlinevirksomhed.aspx

Heldigvis er ret mange (250+) medlem af FDIH og vi håber at mange flere vil gøre.

Fordele:

1) gratis deltagelse i seminarer og konferencer. Hvis du deltager (eller overvejer det )  i seminarer og konferencer er det gratis at deltage i de fleste FDIH aktiviteter - og vi holder ca 35 om året. Bare ét godt råd er rigeligt

2) fdih driver en række netværksgrupper om salg og markedsføring på nettet. Vær aktiv, deltag, mød andre, del dine erfaringer og lyt  på andres 

3) Rabat på konferencer som arrangeres af FDIHs venner (FDIM, Confex, ..New Media Days mm)

4) Få indflydelse på reglerne - fx er fortrydelsesreglerne ofte til debat. Vi varetager medlemmers interesser

5) Bistand hvis din virksomhed kommer i klemme i medier, hos myndigheder mm

6) rabataftaler - vi er medlem af Dansk Erhverv og FDIHs medlemmer har adgang til rigtig gode rabataftaler på tele, internet, benzin mm. En gennemsnitlig virksomhed med 5-10 ansatte kan opnå synlige besparelser der ofte kan tjene kontingentet hjem

7) Vi bor i Børsbygningen i kbh. Her kan din virksomhed låne lokaler til møder, præsentationer etc

8) medlemmer kan altid kontakte os for råd og vejledning om ehandel

9) Og så synes jeg at netbutikker i det hele taget skal bakke op om det arbejde FDIH rent faktisk udfører for at gøre det nemmere at drive forretning på nettet - nedsættelse af dankortgebyrer, post danmark-priser, kreditkort, sikkerhed, forbrugerlovgivning,

10) Hjælp når du sælger til kunder uden for Danmark

11) Hjælp med B2B

Jeg har forsøgt at svare så godt jeg kan. Jeg mener, at FDIH gør en forskel og at alt for mange netvirksomheder kunne gøre det endnu bedre og det knokler vi med.

Så jeg håber at se mange innovative og dygtige netbutikker hos os

Under alle omstændigheder - held og lykke med forretningen.

Stor hilsen

Morten 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)