Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

domæne - betaling??

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Hellerup
Tilmeldt 27. Nov 05
Indlæg ialt: 999
Fra  Atak A/S Skrevet kl. 13:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej alle,


Jeg prøver at gøre en lang historie kort...

Jeg har i flere år løbende købt flere .dk domæner fra scannet og dandomain. For knap et halvt år siden blev jeg anbefalet at købe hos buydomains.dk, da de var billigere og har igennem dem købt flere domæner.

I mellem tiden har jeg erfaret, at de kræver et årligt gebyr på 39,- + moms, udover det årlige gebyr man selvfølgelig betaler til DK hostmaster.

Mit ældste domæne er ca. 5 år gammelt og blev købt hos scannet, og jeg har aldrig betalt for andet end det årlige gebyr fra DK-hostmaster. Jeg har hverken hos scannet eller hos buydomains hosting. Det har jeg hos gigahost.

Nu har jeg haft en længere dialog med buydomains og nu skal jeg flytte domænerne et andet sted, hvor de ikke kræver at man betaler et fast årligt gebyr...

Men hvordan flytter man domænet? Jeg kender kun til redelering af dns.. (gratisdns.dk) ikke rigtig at flytte et domæne.. Nogle der ved det? Domænet skal jo bare være parkeret der hvor jeg køber det... hosting har jeg et andet sted...

 

 



William Atak | ATAK A/S - Frubjergvej 3, 2100 København Ø | TELEFON: +45 3510 5050 | WEB: www.atak.dk

Fra Nørresundby
Tilmeldt 10. Sep 05
Indlæg ialt: 327
Skrevet kl. 13:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvis du logger ind på DK-hostmaster med registrantens handle+pinkode kan du ændre betaler fra Buydomains til dig selv, så fakturerer DK-hostmaster dig direkte og du slipper for "dummebøden" til Buydomains - DNS-mæssigt kan du så med fordel bruge f.eks. GratisDNS som du selv er inde på
Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 13:39
Hvor mange stjerner giver du? :
En redelegering er en flytning af et .dk domæne.

Så snart DNS ligger et andet sted har buydomains intet med det at gøre længere, medmindre du betaler dit årlige gebyr til dk-hostmaster via dem.
Det kan du så rette til så du betaler direkte til dk-hostmaster, det gøres på dk-hostmaster.dk via dit handle og pinkode.

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra Hellerup
Tilmeldt 27. Nov 05
Indlæg ialt: 999
Fra  Atak A/S Skrevet kl. 14:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej med jer og mange tak for hjælpen. Buydomains stod som fuldmægtig og det har jeg ændret nu. DNS står til:


Det behøver jeg så ikke at ændre, så længe jeg ikke bruger domænerne endnu, vel? Det har vist intet at gøre med buydomains...

 

William Atak | ATAK A/S - Frubjergvej 3, 2100 København Ø | TELEFON: +45 3510 5050 | WEB: www.atak.dk

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 14:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)