Hej alle... Håber, at der er nogen som kan fiske et par esser ud af ærmerne.... Lidt om virksomheden: Holder til i Midtjylland. Der skal sælges solafskærmninger, både til DK og til udlandet. "Skrædder" løsninginger faktisk, hvis man kan sige det på den måde... Produkter: Persienner, Lamelgardiner, Plissegardiner, Rullegardiner. Jeg kunne godt tænke mig, at det blev et firmanavn som også klingede globalt, da der også bliver eksport-salg. Jeg hedder selv Ergün Coban og har da kommet på - ERCO... Håber, at der kunne være nogle positive inputs fra jer alle... |
Firma navn
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
- 1
ercoblock ercosun shadowco theshadowcompany lightershades ercoshades ercoshadows suntailor shadowtailor tailorshades theshadowtailor Hvis der er et navn, du kan bruge der, så er det dit. Kristian |
VIKING SHADOW DAN SHADE SCANDINAVIAN SHADOW COMPANY Osv.. for at få noget med skandinavisk design og kvalitet og kølighed med på verdensmarkedet. |
Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum. Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding.
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)