Hejsa Du må meget gerne kontakte mig på flg. mail mark@gzone.dk Jeg skal have lavet nogle specille bukser. |
Hej Line
Har sendt dig en PM :)
Mvh
Carsten Bjerre
Hejsa Du må meget gerne kontakte mig på flg. mail mark@gzone.dk Jeg skal have lavet nogle specille bukser. |
Hej Line Har sendt dig en PM :) Mvh Carsten Bjerre |
Jeg vil også gerne vide lidt om minimums ordre...Og evt en gennemsnitspris (om muligt) Lige så vel vil jeg gerne vide hvad jeres speciale er, altså strik eller vævede varer, jeans jersey etc.? Mvh Mrssunshine ![]() |
hej Carsten Har sendt dig en pm Mvh Sonny |
hejsa. jeg vil også meget gerne have nogle oplysninger som: . min. stk.? priseksempler? maja |
Jeg er ved at opstarte firma, som i første omgang laver produkter til hunde - på sigt også til de tobende. Jeg leder efter nogen, som kan sy både tøj samt overtræk til madrasser. Det er et krav at der udelukkende bruges bæredygtige materialer. Evt. kan jeg selv leverere materialer. Skriv endelig tilbage hvis det har interesse. Lena Palludan |
Hej Carsten Du må også gerne sende mig en pm med priser.. Hilsen Yasmus |
Hej, Har selv designet nogle baby tøj ( 0-3 år). Er det noget du kan hjælpe med? Sincera |
Hvad ville sådan et sæt tøj koste nede i Bulgarien? Hvor lang tid tager det fra man går i gang til det er i butikkerne? Hvis jeg fik solgt noget af det tøj jeg designede, ville jeg så skulle betale noget? |