Hej igen alle Amino'er :) Da jeg står overfor den udfordring, at skulle arrangere musik en fest, kom jeg op med en idé, jeg mener har potentiale - dog vil jeg gerne høre jeres respons. Konceptet tager udgangspunkt i den stigende efterspørgsel efter live-DJ optrædener til private fester. Helt konkret skal men indleje store og mellemstore DJ's til at optræde live foran et kamera med det nyeste musik. Festarrangørende rundt omkring kan så, mod et mindre gebyr, vælge at modtage enten kun musikken eller også hele video-transmissionen. Derved ville festarrangørende, private eller professionelle, være fri for at skulle købe alt det nyeste musik og bekymre sig om alt det tekniske. På nuværende tidspunkt er jeg ikke helt klar over hvilke teknologier, man skulle anvende til sådan etkoncept, men jeg forestiller mig, at man kunne købe to pakker. 1. Adgang til lyd og evt. billede. 2. Alt udstyr arrangeret til både tranmission af lyd og billede. Jeg glæder mig til, at høre jeres feedback. På forhånd tak, Martin Lund Trinhammer og Jonas Stuhr Brøchner Nielsen |
Fed idé! Ingen tvivl om, at det kræver en masse arbejde, både teknisk og markedsføringsæssigt, men jeg kan sagtens se potientalet (selvom jeg selv er uden for målområdet!).
Klø på