Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Magento hjælp

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Mørkøv
Tilmeldt 26. Jan 10
Indlæg ialt: 363
Skrevet kl. 10:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Inden jeg får grå hår, og går ud og skriger længe nok til at have produceret energi nok til en varm kop kaffe... Er der så ikke en venlig sjæl herinde, der vil hjælpe mig?

Jeg døjer med nogle pudseløjerlige ting i Magento... Det er første gang jeg stifter bekendtskab med systemet på programmerings -og opsætningsbasis...

Jeg skal bare have et system hvor:

Jeg har et givent produkt, hvor man skal kunne vælge et tilvalg ud fra en rulleliste. Dette valg skal ligge x antal kr. til prisen.

Jeg har læst noget om at man skal gruppere nogle produkter... Men der er tale om en hulens masse tilvalg (op imod 50 forskellige, hvor forbrugeren kun kan vælge et enkelt) - hvordan laves dette?

Desuden skal man have muligheden for at tilvælge et tryk (gravering), hvor man skal kunne takseres efter antallet af bogstaver. Hvis der er en som kan fortælle hvordan dette laves, ville jeg blive meget glad.

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 10:43

Jens:
Jeg skal bare have et system hvor:

Bare er måske nemt sagt ;)

Jeg kender ikke Magento, du kan nok få hjælp her på Amino, men prøv deres forum her sidder med garanti eksperter;)

/allan

Fra Mørkøv
Tilmeldt 26. Jan 10
Skrevet kl. 10:45

DesignYOU:
Bare er måske nemt sagt ;)

Hehe, ja det var måske ikke det bedste ordvalg :)

Men jeg havde faktisk ikke lige fanget, at Magento har et dansk forum - det prøver jeg lige. Super :)

Tak for hjælpen.

Fra Mørkøv
Tilmeldt 26. Jan 10
Skrevet kl. 10:59

Jeg kom til at tænke på, at det skal faktisk "bare" ligne OsCommerce's attributes muligheder... Disse er jo geniale at arbejde med i dette henseende... Og det burde Magento da også kunne klare... Eller hvad?

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jan 11
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 11:03

Hej Jens,

Hvis du vil have hjælp er du velkommen til at tage kontakt via vores hjemmeside.

Dannie Peters

www.eshopz.dk

Fra Mørkøv
Tilmeldt 26. Jan 10
Skrevet kl. 11:08

Hej Dannie,

og tak for tilbuddet. Jeg skriver en lille besked til jer :)

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 11:44
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jens:
og tak for tilbuddet. Jeg skriver en lille besked til jer :)

Sådan Jens Yes

Fra København
Tilmeldt 11. Dec 08
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 20:49

HEHE. Kunne godt lide "bare". Magento er noget af en mundfuld, men er ikke slemt når man får styr på basics. Jeg håber at du har fået svar på din forespørgsel. Ellers er du selvfølgelig velkommen til at skrive til info@divendo.dk

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)