Inden jeg får grå hår, og går ud og skriger længe nok til at have produceret energi nok til en varm kop kaffe... Er der så ikke en venlig sjæl herinde, der vil hjælpe mig? Jeg døjer med nogle pudseløjerlige ting i Magento... Det er første gang jeg stifter bekendtskab med systemet på programmerings -og opsætningsbasis... Jeg skal bare have et system hvor: Jeg har et givent produkt, hvor man skal kunne vælge et tilvalg ud fra en rulleliste. Dette valg skal ligge x antal kr. til prisen. Jeg har læst noget om at man skal gruppere nogle produkter... Men der er tale om en hulens masse tilvalg (op imod 50 forskellige, hvor forbrugeren kun kan vælge et enkelt) - hvordan laves dette? Desuden skal man have muligheden for at tilvælge et tryk (gravering), hvor man skal kunne takseres efter antallet af bogstaver. Hvis der er en som kan fortælle hvordan dette laves, ville jeg blive meget glad. |
Jens:Jeg skal bare have et system hvor:
Bare er måske nemt sagt ;)
Jeg kender ikke Magento, du kan nok få hjælp her på Amino, men prøv deres forum her sidder med garanti eksperter;)
/allan