Så blev det min tur igen til at få lidt hjælp. Vi er i den situation at der er lidt højtryk på pt. og vi har istedet for at fastansætte ham valgt at ansætte ham på projektbasis, det vil sige xxxx pr. projekt der aftales ved projektindgåelse. I stedet for at uarbejde en unik kontrakt med vores gut ved hvert projekt, vil jeg forsøge at få sammenskrevet en kontrakt der dækker de normale arbejdsvilkår på arbejdspladsen, samt aflønningen som foregår via projektbasis. Er der nogle der har den slags liggende, eller erfaring med det. Jeg har læst kontrakterne igennem på startguiden. På forhånd tak. |
Projektansat - kontrakt
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
- 1
|
--
Uffe Fey, WordPress-konsulent på fuld tid
Hej Uffe, der vil naturligvis være en del af kontrakten der skal skiftes ud fra projekt til projekt. Men det er netop alt det juridske crap som du siger, jeg gerne vil se eksempler på inden jeg kaster alle mine penge i skødet på advokaten overfor. Jeg synes at have erfaret at det er en god ide selv at komme med et udgangspunkt, så bliver regningen som regel billigere. Men mange tak for dit input |
Hej Martin, Du kan som oftest hente disse kontrakter på nettet. Men prøv lige først at kaste et blik på dette link: http://www.startvaekst.dk/Ansaettelsesforhold Bemærk, at der nederst er yderligere links til mere beskrivelse... Har kun lige søgt hurtigt, så du er sikkert mere skrap end mig... ;-) Håber det kan bruges... |
Ok, jeg har lige lagt mig syg, men når jeg kommer op på beatet igen kan jeg godt lige sende dig en liste over de overordnede punkter der står i mine kontrakter (uden at blive så konkret at det kan bruges mod mig, naturligvis :)). Så kan det jo evt. være med til at inspirere. Bare send en besked hvis det har interesse. |
--
Uffe Fey, WordPress-konsulent på fuld tid
Tusind tak for linket, det var spændende læsning, du har ret der findes en del kontrakter på nettet, men lige på dette område er det desværre lidt tyndt Uffe - du må meget gerne sende mig en privatbesked med de forskellige punkter når du får det bedre. - God bedring. |
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)