Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Passion for et produkt

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Hobro
Tilmeldt 24. Nov 09
Indlæg ialt: 568
Skrevet kl. 14:02
Hvor mange stjerner giver du? :

john sommer:
må vi vende Keld på en PM ikke
Skype-Smile

Det gule lyn har jeg skiftet ud men et sort missel, men tager 250 ml i stiv arm. And then I'am flying....  Om det er antioxidanterne, vitaminer, palitinose og 100 % naturlig energi skal jeg ikke kunne sige, men man kan mærke forskel.... BENzin på din motor er vigtig også for selvstændige Almino erhvervsledere med power. 

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 15:53

Hej Kjeld,

Tak for dit svar - jo - det skal jo ikke være så kedeligt det hele vel ? - Så du er gået over til misiler det er sådan det skal lyde Kjeld !

250 ml ja så sker der noget !

mvh

john sommer

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 09:19

Keld_J:

john sommer:
må vi vende Keld på en PM ikke
Skype-Smile

Det gule lyn har jeg skiftet ud men et sort missel, men tager 250 ml i stiv arm. And then I'am flying....  Om det er antioxidanterne, vitaminer, palitinose og 100 % naturlig energi skal jeg ikke kunne sige, men man kan mærke forskel.... BENzin på din motor er vigtig også for selvstændige Almino erhvervsledere med power. 

Det vi alle skal huske på - og som giver sig udslag i personlige erfaringer hver eneste dag: Der skabes automatisk en synergi-effekt mellem glæden ved, passionen for og virkningen af "det gule lyn", "det sort missil" eller de andre lignende wellness produkter på markedet:

Det er jo helt klart nemmere at formidle budskabet om "det sorte missil" eller for mit vedkommende med vores produkter udfra eks. erfaringer med "det gule lyn" eller referencer til andre produkter, hvadenten de så er fra det ene eller andet selskab.

Da jeg i 1999 lagde ud med det produkt som var trendskabende og moderskibet for alle andre juice-baserede produkter der fulgte efter, var det på mange måde en postgang for tidligt. Idag ved alle mennesker at juice-baserede produkter er the way forward.

Så networkers i de "nye" selskaber på markedet kan rette et stort skulderklap for de mange repræsentanter fra eks. Forever m.fl som har gjort meget for at fremme budskabet om wellness.

Man kan jo sige at dine erfaringer, Keld, med aloe vera har drevet dig i retning af BEN - som så igen skaber mere interesse for og awareness om wellness, til glæde for endnu flere. Så jo bedre du gør arbejdet idag, jo lettere er det for mig imorgen!

Mvh.

Lasse Burholt

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra Hobro
Tilmeldt 24. Nov 09
Indlæg ialt: 568
Skrevet kl. 11:52

Lasse Burholt:

Man kan jo sige at dine erfaringer, Keld, med aloe vera har drevet dig i retning af BEN - som så igen skaber mere interesse for og awareness om wellness, til glæde for endnu flere. Så jo bedre du gør arbejdet idag, jo lettere er det for mig imorgen!

Det er helt rigtig at vist jeg ikke for 5 år siden tog beslutningen om at starte i Forever så var jeg ikke der hvor jeg er i dag. Et firma med over 30 års erfaring har helt klart nogle guldkorn og expatise.  Udskiftingen af våben bragte mig et trin op af stigen. Anderledes bonusplan og andre produkt typer er alt sammen med til at løfte erfaring gang på gang.

Jeg siger ikke alle skal igennem 2-3 firmaer inden de finder det rigtige men måske mere at nybegyndere skal undersøget marked for at finde den helt rigtige affyringsrampe.

Bare en detalje som at man har baggrund/kontakter i udlandet kan være afgørende for om man vælger det ene eller det andet selskab. Den rigtige sponser er også den sponser som kan er dine muligheder i netop denne forretning og formidle det videre.

God Pinse

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)