må vi vende Keld på en PM ikke
Det gule lyn har jeg skiftet ud men et sort missel, men tager 250 ml i stiv arm. And then I'am flying.... Om det er antioxidanterne, vitaminer, palitinose og 100 % naturlig energi skal jeg ikke kunne sige, men man kan mærke forskel.... BENzin på din motor er vigtig også for selvstændige Almino erhvervsledere med power.
Det vi alle skal huske på - og som giver sig udslag i personlige erfaringer hver eneste dag: Der skabes automatisk en synergi-effekt mellem glæden ved, passionen for og virkningen af "det gule lyn", "det sort missil" eller de andre lignende wellness produkter på markedet:
Det er jo helt klart nemmere at formidle budskabet om "det sorte missil" eller for mit vedkommende med vores produkter udfra eks. erfaringer med "det gule lyn" eller referencer til andre produkter, hvadenten de så er fra det ene eller andet selskab.
Da jeg i 1999 lagde ud med det produkt som var trendskabende og moderskibet for alle andre juice-baserede produkter der fulgte efter, var det på mange måde en postgang for tidligt. Idag ved alle mennesker at juice-baserede produkter er the way forward.
Så networkers i de "nye" selskaber på markedet kan rette et stort skulderklap for de mange repræsentanter fra eks. Forever m.fl som har gjort meget for at fremme budskabet om wellness.
Man kan jo sige at dine erfaringer, Keld, med aloe vera har drevet dig i retning af BEN - som så igen skaber mere interesse for og awareness om wellness, til glæde for endnu flere. Så jo bedre du gør arbejdet idag, jo lettere er det for mig imorgen!
Mvh.
Lasse Burholt