Hej, jeg kunne godt tænke mig at høre om der var nogen der ville fritlægge nogle billeder for mig. Jeg forestiller mig du er studerende eller en ung dreng/pige som har for meget fritid og gerne ville tjene nogle penge hjemme foran computeren. Jeg ønsker ikke tilbud fra etablerede firmaer eller outsourcing til østen. Det behøver ikke være højtuddannet folk der gør det her, når først man er inde i processen er det ikke svært at have med at gøre, du skal bare være rutineret bruger af photoshop og have prøvet at fritlægge billeder før. Det drejer sig om alt imellem 500 og 3000 billeder. Lige nu sidder vi selv med det men jeg kunne godt tænke mig det gik lidt hurtigere så derfor er jeg ude og se efter en ekstra hånd. Mvh. Jens |
Jeg skal bare lige hvorfor du ikke ønsker outsourcing? Det er den slags arbejde du får udført for $15-$20 i timen, hvis ikke billigere, og de arbejder både længere og hurtigere end danskere, når det kommer til den slags arbejde. Er det fordi de er svære at finde? I det tilfælde kunne elance.com være stedet for dig.