Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

International fragt?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 15. Jan 10
Indlæg ialt: 775
Skrevet kl. 22:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er i den situation, at jeg sammen med min kæreste, lancerer en hobby webshop med nogle hjemmelavede produkter. Kort sagt: Der er ingen som sælger dette stykke legetøj i hele verdenen.

Vi lancerer den i Danmark indenfor den næste måned, hvor vi har fået styr på alt det nødvendige (fragt, CE-mærkning, lad-være-med-at-drikke-produktet-3-årige-idiot mærkater osv.).

Mit personlige mål er så at få den lanceret internationale version hurtigst muligt, da der ikke er nok penge i det danske marked.

Problemet er dog fragt. Jeg har forhørt mig lidt rundt omkring, og det virker håbløst. Når vi starter webshoppen er der ingen garanti for salg den første tid, men det kan også være der kommer 10 den første dag - vi aner det ikke.

Hvordan fragter man produkter internationalt? Vi kan ikke indgå en større aftale hvor vi lover x-antal volumen hos en større leverandør i starten, så det er lidt svært. Jeg mener UPS har nogle latterligt høje priser, som ville ødelægge alt.

Produktet vejer under 2kg og går under brev i Danmark.

Redigering:
Jeg havde før tråden ikke gjort noget mit forarbejde godt nok! Post Danmarks priser er glimrende når ens vægt er under 500g, hvilket er tilfældet for mange af mine produkter.
Jeg vil dog meget gerne høre jeres ideer og erfaringer! 

Jeg bygger verdens første "Invoice Management Platform" hos Likvido.

Tilmeldt 20. Feb 10
Indlæg ialt: 186
Skrevet kl. 00:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars.

Godt at høre at du har et guld produkt som kan sælges i hele verden uden konkurrence, det er jo bare fantastisk :)

Ud fra din problemstilling mht. fragt og antal pakker som kan svinge, så er det måske en god ide at enten lave en aftale med en forwarder der f.eks. henter hos dig en eller to gange om ugen eller alternativt placere dine varer på et lagerhotel som kan sende til hele verden.

Mvh,

Martin.

Brandt Logistics - Skindergade 15 - 1159 København K - Tel: (+45) 7199 0315 - Fax: (+45) 5555 0325 - info@brandt-logistics.net - www.brandt-logistics.net

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)