Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Krav til webudbyder

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 29. Mar 07
Indlæg ialt: 385
Skrevet kl. 14:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Hejsa,

Vi har startet 2 shops op og ligger hos w-2-w altså way2web, og har haft en del problemer efterhånden, nu er vores sider nede idag, og det taber vi rigtig mange penge på da vi har annoncer på rundt omkring. Hvilke muligheder har man i forhold til alt dette? Vi har jo bundet os for et år, men ikke ret mange af tingene fungerer optimalt.

Finkena

Fra Gentofte
Tilmeldt 16. Jan 06
Indlæg ialt: 1602
Fra  0230 ApS Skrevet kl. 14:31
Hej,

er det ikke blot bare at få sat en ny shop op hurtigst muligt et andet sted? - for at få et så lille tab som muligt. Kontakt mig evt. på cs (a) ripnroll (punktum) dk.

De har vel stående et eller andet sted i deres betingelser at du til enhver tid at opsige dit abonnement hos dem, hvis der er tale om betydelige forringelser i jeres købte produkte, og på mig lyder det sådan.

Fra Klostertorvet 6, 2. tv 8000 Århus C
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 1541
Skrevet kl. 14:35
Hvis du kan påvise at de ikke lever op til deres forpligtigelser skulle det være en relativt simpelt ting af få afsluttet samarbejdet.
I den konktrakt du underskev må der stå noget om hvor meget oppetid de minimum garanterer osv.
Og så ellers køb en webshop næste gang i stedet for at leje en. Det er nu engang rarest at man kan tage sit god tøj og gå når det ikke lige forholder sig som man ønker det.

Peder

Fra Aalborg
Tilmeldt 29. Mar 07
Skrevet kl. 14:35
Hejsa,

De mener ikke tingene er mangel fulde! Vi har efterhånden brugt penge på at opgradere fra den ene til den anden løsning, brugt penge på den skulle søgeoptimeres, tilvalg af forskellige moduler osv, så nu har vi snart ikke råd til at blive ved. Derfor er det også svært "bare" at få en ny shopløsning, det hele koster jo;0(

Man kan ikke ringe til den, kun maile til support, og det gør det hele lidt svært når feks deres server er nede som jeg tror den er lige nu

Finkena

Fra Aalborg
Tilmeldt 29. Mar 07
Skrevet kl. 14:39
Jeg giver dig ret, problemet er at vi har investeret rigtig mange penge i lager, og det har vi gjort ud fra det synspunkt, at vi havde en billig shop løsning som jo egentlig bare skulle køre derud af. Så vi står lidt med skægget i postkassen som vi siger på jysk.

Hvis vi skal have en anden udbyder, hvad med det forrige design, domænenavn osv?

Finkena

Fra Gentofte
Tilmeldt 16. Jan 06
Indlæg ialt: 1602
Fra  0230 ApS Skrevet kl. 14:45
Hej Finken,

jeg har sendt dig en pm.

design og domænenavn kan nemt overføres til en ny shop.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)