Hej alle, (igen) Pga travlhed har jeg desværre ikke haft mulighed for hverken at vende tilbage eller samle de henvendelser der er kommet. Beklager meget. Nu starter jeg en ny tråd og giver direkte mail til "kunden" Karin Svendsen der er presseansvarlig på StressTerapi.dk og samtidig stressbehandler. Karin Svendsen kommer til tider i lokalaviser, ugeblade og magasiner. Hun skriver selv artiklen, men vil gerne have en professionel til at rette/ændre/rådgive, inden artiklen ryger til mediet. Prisen er vigtig for Karin, da hun ikke har forfærdelig mange penge at gøre godt med, men vil selvfølgelig gerne betale for det. Og de henvendelser jeg fik på tråden tidligere var forholdsvis meget rimelige priser. Så jeg opfordrer de, der har skrevet til mig, igen at kontakte Karin. Og gerne også nye henvendelser. Karins mail er: k.svendsen(a)email.dk Følgende mail cc: info(a)stressterapi.dk Hvis der er nogle spørgsmål, vil jeg gerne prøve at besvare dem her. Men skriv ellers til Karin for mere info. Mvh |
Dygtig journalist (evt. elev) søges
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
William Atak | ATAK A/S - Frubjergvej 3, 2100 København Ø | TELEFON: +45 3510 5050 | WEB: www.atak.dk
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)