Det kunne være en smart service ligesom man kan her på Amino. Det vil jeg klart gå videre med. Jeg ved dog ikke, hvornår en sådan service kan være klar.
Men ellers er der RSS-feeds til samtlige kategorier og søgeord, hvis du har en RSS-læser.
Iværk-TV.dk har nu været i luften i lidt mere end et år. Status lige nu er, at der ligger 453 videoer på siden inden for 28 forskellige kategorier.
Jeg vil meget gerne have flere inputs fra jer.
Lad mig høre dit svar på det "simple spørgsmål":
Hvordan får jeg dig til at blive "fast seer" på siden?
Hvis I har andet feedback, tager jeg selvfølgelig også imod dette med åbne arme.
Jeg synes ikke det er godt at jeg ikke kan se videoerne på min mobil. Har et princip om at min rigtige computer skal bruges på arbejde, og mobilen skal benyttes til tjant og fjas - hvilket din hjemmeside tilhører.
Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?
Tak for din kommentar, Michael. Hvilken mobil har du?
På min iPhone kan jeg se videoerne - i hvert fald dem, der er embeddet fra Youtube.
Velbekommen. Jeg har en Iphone 3G og kører med version 3.1.2 - jeg fik en af videoerne til at virke, men de andre 20 stykker jeg klikkede på virkede ikke, og de var endda indlejret i Youtube.
Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?
Tak for din kommentar, Michael. Hvilken mobil har du?
På min iPhone kan jeg se videoerne - i hvert fald dem, der er embeddet fra Youtube
Velbekommen. Jeg har en Iphone 3G og kører med version 3.1.2 - jeg fik en af videoerne til at virke, men de andre 20 stykker jeg klikkede på virkede ikke, og de var endda indlejret i Youtube.
Det lyder meget mystisk. Hvilken video virkede af dem, du testede?