Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Iværk-TV.dk - Iværksætter-portal med de bedste videoer

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)
Fra Charlottenlund
Tilmeldt 30. Dec 07
Indlæg ialt: 793
Fra  SurfMania Skrevet kl. 23:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for dit input, Mikael.

Det kunne være en smart service ligesom man kan her på Amino. Det vil jeg klart gå videre med. Jeg ved dog ikke, hvornår en sådan service kan være klar.

Men ellers er der RSS-feeds til samtlige kategorier og søgeord, hvis du har en RSS-læser.

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 30. Dec 07
Fra  SurfMania Skrevet kl. 15:46

Iværk-TV.dk har nu været i luften i lidt mere end et år. Status lige nu er, at der ligger 453 videoer på siden inden for 28 forskellige kategorier.

Jeg vil meget gerne have flere inputs fra jer.

Lad mig høre dit svar på det "simple spørgsmål":

Hvordan får jeg dig til at blive "fast seer" på siden?

Hvis I har andet feedback, tager jeg selvfølgelig også imod dette med åbne arme.

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 16:03

Der må gerne komme flere videoer, f.eks. ">Foundation og lignende videoer.

Hvis du vil have fast seer, så ville det også være at der kom interviews ligesom Amino TV / Foundation.

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 30. Dec 07
Fra  SurfMania Skrevet kl. 16:06

Lasse Smith:

Der må gerne komme flere videoer, f.eks.

" target="_blank">Foundation og lignende videoer.

Hvis du vil have fast seer, så ville det også være at der kom interviews ligesom Amino TV / Foundation.

Tak for input, Lasse.

Sidstnævnte er i støbeskeen, så det glæder mig, at du ikke vil nøjes med Amino TV, selvom Thorborgs interviews er gode.

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 16:45
Casper Lohse:

Iværk-TV.dk har nu været i luften i lidt mere end et år. Status lige nu er, at der ligger 453 videoer på siden inden for 28 forskellige kategorier.

Jeg vil meget gerne have flere inputs fra jer.

Lad mig høre dit svar på det "simple spørgsmål":

Hvordan får jeg dig til at blive "fast seer" på siden?

Hvis I har andet feedback, tager jeg selvfølgelig også imod dette med åbne arme.

Jeg synes ikke det er godt at jeg ikke kan se videoerne på min mobil. Har et princip om at min rigtige computer skal bruges på arbejde, og mobilen skal benyttes til tjant og fjas - hvilket din hjemmeside tilhører.

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 30. Dec 07
Fra  SurfMania Skrevet kl. 17:38

Tak for din kommentar, Michael. Hvilken mobil har du?

På min iPhone kan jeg se videoerne - i hvert fald dem, der er embeddet fra Youtube.

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 18:44
Casper Lohse:

På min iPhone kan jeg se videoerne - i hvert fald dem, der er embeddet fra Youtube.

Velbekommen. Jeg har en Iphone 3G og kører med version 3.1.2 - jeg fik en af videoerne til at virke, men de andre 20 stykker jeg klikkede på virkede ikke, og de var endda indlejret i Youtube.

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Fra Odense
Tilmeldt 26. Oct 09
Indlæg ialt: 709
Fra  STEPUPFITNESS.DK Skrevet kl. 19:08

Det er helt sikkert en side jeg gerne vil kigge lidt rundt på når jeg sidder alene og skal finde på noget godt at lave : -)

Sportsernæring skal købes hos STEPUPFITNESS.DK - Sportsernæring til dig der vil se resultater.

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 30. Dec 07
Fra  SurfMania Skrevet kl. 14:50

Michael Richard Warren Olsen aka Wonderboy:
Casper Lohse:

På min iPhone kan jeg se videoerne - i hvert fald dem, der er embeddet fra Youtube

Velbekommen. Jeg har en Iphone 3G og kører med version 3.1.2 - jeg fik en af videoerne til at virke, men de andre 20 stykker jeg klikkede på virkede ikke, og de var endda indlejret i Youtube.

Det lyder meget mystisk. Hvilken video virkede af dem, du testede?

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 30. Dec 07
Fra  SurfMania Skrevet kl. 14:51

Richard:

Det er helt sikkert en side jeg gerne vil kigge lidt rundt på når jeg sidder alene og skal finde på noget godt at lave : -)

Tak for rosen, Richard. Det er i hvert fald en overspringshandling, du gerne skulle blive klog på :)

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)