Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Så kom min affliate hjemmeside op og køre.

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er første gang jeg nogensinde har ejet en form for hjemmeside, så derfor er jeg udmærket klar over at der mangler mange ting endnu. Hjemmesiden er lavet i WP.

Jeg prøver at skabe trafik på hjemmesiden ved at skrive nye artikler, hvor jeg prøver så vidt så muligt at skrive om det folk vil søge på.
Men problemet er faktisk jeg ikke ved hvordan jeg skal få sat kampagner på min hjemmeside?
Jeg kan skrive et indlæg under nyheder og sætte en kampagne ind der, men jeg vil gerne have den kommer op på forsiden. 

Ellers må i gerne komme med ideer/tips til bedre trafik, eller andre ting som gør hjemmesiden mere attraktiv. 

Hjemmesiden har været aktiv i et døgn godt og vel og har haft 40 besøgende

Men tjek den ud.

http://billigere-iphone4.dk/

Tilmeldt 3. Aug 09
Indlæg ialt: 511
Skrevet kl. 14:39

Er det ikke lidt spild af tid at kaste sig over iphone 4? den nye er vel lige på trapperne?

Fra Odense
Tilmeldt 10. May 11
Indlæg ialt: 145
Skrevet kl. 14:44

Vil også sige det er et lidt uheldigt domæne navn du har valgt dig :) selvom din side skulle få en god portion succes hvad så når iphone 5 udkommer og næste år kommer der igen en ny model så hedder din side stadig www.billigere-iphone4.dk 

Når det så er sagt så synes jeg at dit design rammer meget godt det man forventer på sådan en side, det virker overskueligt og stilfuldt, netop som man forbinder med iphone 4.

Dog mangler der en del tekst mæssigt, ved godt den kun har været online i 1 døgn, men der mangler nogle flere punkter i menuen, flere artikler, og nogle artikler med meget mere kød på end den der ligger pt. 

Men jeg synes du skal overveje hvad du vil gøre i fremtiden med dit domæne navn, og ellers bare klø på og få skrevet nogle rigtig gode og spædende artikler vedr. iphone 4.

Mvh.

Morten S

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:44

Hej Jesper.

Det kan du have ret i, men jeg ved at der er mange som ikke har råd til at købe den nye iphone 5, og derved vil de søge på generationen under den, som nok højst sandsynligt er billigere. 

Men hvis jeg skriver artikler omkring iphone 5, og bruger en masse SEO keywords omkring iphone 5, og derved kan jeg nok også skaffe trafik? Og henvise dem til der hvor de kan købe den f.eks.

De bedste hilsner

Mads

Fra København
Tilmeldt 14. Mar 11
Indlæg ialt: 240
Fra  Lasse Freestyle Fodbold Skrevet kl. 14:46

Synes designer ser fedt nok ud. 

Jesper Jensen:
Er det ikke lidt spild af tid at kaste sig over iphone 4? den nye er vel lige på trapperne?
Men jo, jeg tænkte også det samme. 5'eren skulle efter sine komme til efteråret, så mon ikke det ville være bedre at vente til den kom, også skrive om den?;)

Lasse

Book Danmarks bedste freestyle fodbold jonglører til dit event! Underholdning i topklasse - Mere info på..

WWW.FODBOLDTRICKS.DK 

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:48

Jeg tolker det ikke som uheldig mht. til min domænenavn, fordi der er to målgrupper. 
Folk der har råd til den nye iphone, og folk som ikke har. Og de folk som IKKE har råd vil selvfølgelig tænke at iphone er faldet i pris, og bum så kommer de ind på min side, fordi de skrive noget med "billig iphone 4"

Det er sådan jeg tænker, ihvertfald :) 

De bedste hilsner

Mads

Tilmeldt 12. Oct 10
Indlæg ialt: 102
Skrevet kl. 14:55

Hvorfor overhovedet vælge at fokusere på én bestemt iphone?

Du kunne jo være fremtidssikret ved kun at vælge et domæne, som indeholdt ordet "iphone". Hvad er chancen for at folk søger efter iphone 4 om 2-3 år?

Har du en masse app-ideer, og har du brug for at komme videre? Send en privat besked til mig.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:58

Jeg har heller ikke hjemmesiden om 2-3 år :)

Som sagt er det helt nyt for mig, og planen var at beholde den her i et år, og derved suge noget erfaring til mig, så om et år kan jeg starte en hjemmeside med meget mere begage end jeg havde da jeg startede denne her! 

De bedste hilsner

Mads 

Fra Odense
Tilmeldt 10. May 11
Indlæg ialt: 145
Skrevet kl. 15:01

Men Mads, selvom din plan lige nu er kortsigtet ca. 1 år mht. hjemmesiden, hvad sker der hvis du kommer til at skovle penge ind, eller bliver helt vildt grebet af at drive den hjemmeside, så vil du ikke lægge den fra dig. Så havde det været fordelagtigt for dig at have en hjemmeside med et domæne navn der ikke var fastlåst til en hjemmeside.

En meget vigtig ting som man altid skal overveje når man starter egen virksomhed/hjemmeside er om mange er omstillings parat hvis der sker noget uventet. Jeg mener desværre ikke du er omstillingsparat fordi du har valgt det domæne navn du har :)

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:10

Det kan du have helt ret i, Morten.

Men jeg ser ikke det her projekt som en guldmine, men mere som en slik butik hvor jeg tager alt det jeg kan nå. Men når jeg om et år står som mere erfaren og skal til at lave et nyt projekt, ville dine ord selvfølgelig blive revurderet!

De bedste hilsner

Mads

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)