Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

futurepharm.com søger partner

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. May 11
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 20:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Futurepharm.com er et projekt jeg startede I 2008 da jeg i sin tid studerede på Københavns Universitet. Konceptet er simpelt: Hjælpe studerende til at finde legatet, praktikpladser, bachelor, pHD eller speciale pladser i hele verden. Ydermere, at styrke muligheden for virksomheder at finde talentfulde studerende. Fokus er på de naturvidenskabelige uddannelser.

Tanken er, at studerende kan oprette en profil hvor de kan beskrive deres hovedkompetencer, erhversmæssig erfarng samt anden relevant information.

Virksomheder kan tilsvarende oprette profiler, og kan således hurtigt scanne markedet for studerende der kunne være interessante at kontakte med henblik på ansættelse, projekter osv.

Der er pt. 832 brugere fra hele verden har oprettet en profil, og der har siden sidens start været stabile besøgstal.

Jeg søger en ung partner (under 30) med teknisk baggrund  (evt. programmør) der kan hjælpe med at viderudvikle sitet, da jeg selv ikke er i stand til dette.

Sitet er lavet i .net 2.0

Jeg ser frem til at høre fra en ildsjæl der vil være med til at bygge videre på futurepharm.com, og som kan se potentialt i denne virksomhed.

Mvh

Niels Grønning (futurepharm.com)

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)