Som udgangspunkt handler den godt nok mest om, hvilke mekanismer der gør, at nogen mennesker bliver overtroiske - men den handler i høj grad også om, hvordan der bliver manipulere med reklame, statistikker, videnskab mv.
F.eks. har bogen et eksempel på, at du kan få de fleste mennesker til at mene, at vand skal forbydes - udelukkende ved at skrue lidt på den information der gives.
7 Gode vaner (effektivitet) Dont make me think (Web design - ja den er gammel) Flexible Reliable Software (software design - patterns mv.) En sælgers bekendelser (Rolf høegh, ekspertblogger her på siden) Enterprise SOA (Service orienteret arkitektur - software design) Professional WPF 2008 (Microsfot WPF) Unleashing the Power of Digital Signage: Content Strategies for the 5th Screen (digitale skilte - det er det jeg laver)
Og så 50 andre bøger om software design og teknologier
Hej igen
Jeg kan også varmt anbefale Rolf Høegh's bog "En sælgers bekendelser". Den er kanon og de gode råd kan selvfølgelig bruges erhvervsmæssigt ... men mange af rådene kan faktisk også bruges i det private liv.
Ej TUSIND tak, jeg havde slet ikke regnet med så mange svar, det er simpelthen bare kanon!:) Så skal der ihvertfald købes bøger ind, der er godt nok mange spændende imellem! Tak skal i have.
Og undskyld jeg først svarer nu, men har været i Berlin hele denne uge, så har ikke haft tid til internet og teknologi, så det håber jeg i forstår :)
Lige her på falderebet vil jeg skynde mig at anbefale Ayn Rands fabelagtige 1.300 siders bog Atlas Shrugged (da. Og verden skælvede - fås kun på biblioteket på dansk da den er udsolgt fra forlaget). Den er ved at blive filmatiseret som en triologi. Første del har haft premiere i USA, desværre kommer den formentlig ikke til DK - andet end via isohunt
Atlas Shrugged er en bog alle virksomhedsejere bør læse - og så er det efterhånden blevet lidt af en tradition at jeg anbefaler den, hver gang der kommer en tråd om at anbefale bøger ;-)
7 Gode vaner (effektivitet) Dont make me think (Web design - ja den er gammel) Flexible Reliable Software (software design - patterns mv.) En sælgers bekendelser (Rolf høegh, ekspertblogger her på siden)
Hej Hvarregaard Så desværre først dette indlæg idag. Glæder mig du har min bog i reolen. Håber du bruger den ofte
Founders at work er fantastisk. Den indeholder en række interview med succesfulde start-ups om den første periode. Bl.a. PayPal, Apple, BlackBerry & Yahoo. Fantastisk inspirerende og brugbar.
Jeg kan også varmt anbefale Rolf Høegh's bog "En sælgers bekendelser". Den er kanon og de gode råd kan selvfølgelig bruges erhvervsmæssigt ... men mange af rådene kan faktisk også bruges i det private liv.
Så for den bog,
Susan :o)
Mange tak Susan. Så først dit indlæg idag. Beklager jeg ikke så det før
Jeg har læst disse her 2 super gode seo bøger af Thomas rosenstand http://www.seo-lex.dk og af Mikkel Demib http://seo.demib.dk de er begge super gode og lærerige omkring seo
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows