Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan kan dette ordnes?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Jan 07
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 22:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Goddag derude, da jeg har nogle sponsoere og mine brugere køber ting fra dem, vil jeg også gerne havde deres information, pga falske leads og andet.
Tag et kig på http://www.mmmedier.dk/ads/m/home_disneyklasiker_2006_10/?pid=3150&bid=7170
Der er Fornavn efternavn email osv.
Det jeg meget gerne vil havde er lidt ala et system som http://www.lotsmorefree.com
Når brugern klikker på linket og og bestiller noget, får ejern af lotsmorefree også besked samt hans sponsere får den, derved kan han holde styr over hvem der bestiller osv.

Mange Tak håber at i kan hjælpe mig :)

Tilmeldt 16. Feb 07
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 02:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Det er en ret simpel funktion det skal laves, men det kræver at du har eller kender en der har forstand på programmering og kan programmere det for dig...

Ecreo webbureau, webløsninger med CMS
Individuelle e-handels-, intranet- og webløsninger med CMS i Microsoft .NET

Tilmeldt 30. Apr 06
Indlæg ialt: 59
Skrevet kl. 22:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej,

Det kan gøres i din formular, eller i scriptet som sender data til mail komponenten på serveren. Alt efter hvilken mail komponent der anvendes/ stilles til rådighed på din server/webhotel, tilrettes formular eller script.

Hvis jeg har forstået det rigtigt, så ønsker du at der skal levers en mail til to forskellige adresser, når formularen afsendes.

Mvh

Kjeld

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 11:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Det kan godt være jeg misforstår spørgsmålet.

Men som jeg læser det ønsker han at opsamle oplysninger/få tilsendt en mail fra en side der ikke er hans. Altså f.eks. den mmmeder.dk han linker til som har en helt række reklamekampagner.

Så vidt jeg ved er dette ikke muligt uden at MMmedier går ind og laver det? Men kan være jeg både tager fejl af hvad spørgsmålet går ud på og om det er muligt at lave en løsning
Tilmeldt 16. Feb 07
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 12:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Martin

Ja det kan godt være at det er sådan det skal forstået, og i så fald har du helt ret....

Ecreo webbureau, webløsninger med CMS
Individuelle e-handels-, intranet- og webløsninger med CMS i Microsoft .NET

Fra Esbjerg
Tilmeldt 30. Nov 06
Indlæg ialt: 157
Skrevet kl. 07:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Martin gav lidt mening, Kjeld var helt ude i hampen vil jeg sige.
Du skal formentlig bruge et javascript, få din programmør til at tjekke op på deres side. Det er alligevel lidt utroligt ingen af jer har nævn javascript endnu, da det er meget meget tydeligt at få øje på, på siden :).
Men prøv dig frem, og se om du selv kan finde en mere præcis løsning på det.

Skal du kvitter smøgerne? Danmarks billigste e-cigaret får du hos eQuit.dk

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)