hvordan f....n kan dette lade sig gøre!?!?!?!?
Tilmeldt 9. Aug 11
spam
Skrevet
20-05-2011 kl. 23:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej igen trofaste amino-venner
har nu arbejdet lidt med seo på domænet www.net-trading.dk og håbede på at lige præcis denne adresse ville blive bedre placeret i google.. :)
Desværre blev det www.net-trading.dk/es det fik en bedre placering... HVORFOR NU DET? (/es er den spanskoversættelsen fra google)
ville sætte stor pris på hvis nogen kunne fortælle mig hvad der lige er sket her . . 
her er et screen-shot fra googlesøgningen foretaget i dag kl 23,30 ca.

|
Tilmeldt 9. Aug 11
spam
Skrevet
20-05-2011 kl. 23:43
btw, tog en seo test af min side hos next-level .. nu ligger den i toppen .. lidt nitten og nok ikke vejen at gå :(
|
Tilmeldt 26. Jun 10
..
Skrevet
21-05-2011 kl. 00:14
Ryd dine midlertidige internet filer... Dit hovededomæne er nummer 1 her ved søgning på : www.net-trading.dk
|
Tilmeldt 9. Aug 11
spam
Skrevet
21-05-2011 kl. 00:23
Tak skal du ha'
har du eller andre måske forslag til hvad der yderligere kan gøres for at ligge på side 1 når man søger på et af mine mange produkter?
|
Tilmeldt 26. Jun 10
..
Skrevet
21-05-2011 kl. 00:54
har du eller andre måske forslag til hvad der yderligere kan gøres for at ligge på side 1 når man søger på et af mine mange produkter?
Start med det simple:
- Unik sidetitel for alle dine sider, lige nu er denne "Net-Trading.dk" på denne side f.eks.: http://www.net-trading.dk/?page=productdetails&idp=71701&a=Notebook-raiser-N110 der kunne titlen være : "Notebook stander - Billig notebookstander fra 135,-" Dine sidetitler skal indenholde de ord du vil findes på.
- Oversæt de engelske tekster til danske, brug de søgeord du gerne vil findes på, på google.
- Brug H1 og H2 tags, til dine overskrifter.
Derudover så følg med på nogle af kanonernes blogs, f.eks. Rosenstands eller Demibs Køb evt. deres e-bøger
|
Tilmeldt 26. Jun 10
..
Skrevet
21-05-2011 kl. 00:56
Derudover så lav dit link i din amino-indlægsfooter om til et ankertekst med dit link.
|