Hey Aminoer og andet godtfolk der måtte støde på denne tråd: Jeg skal have fundet noget andet at bo i snarest, eller til d. 1. juni 2011 - lejeperioden er mindre vigtig, men minimum 2 mdr. Idéelt set skal det være en lejelejighed eller et værelse, hvor man, ihvertfald på visse tidspunkter af døgnet, kan larme (og hvor man ikke hører larm fra naboer). Med andre ord, et sted hvor jeg kan indspille min egen musik, gerne også trommer - men kan leve uden den mulighed... Forestiller mig også, at det evt. kunne være et kontor lokale til at drive erhverv, men hvor det er tilladt (eller jeg må få lov til for ejer) at bo! Jeg er nystartet, CVR registreret med produktion af film og musik. Dvs. det ville kunne benyttes til foto-shoot's, at optage små reklame-film o.a. og naturligvis at redigere video og lyd, indspille speak, etc. Vi snakker altså ikke et stort rock-band med kæmpe forstærkere, ej heller et fuldt lyd isoleret lydstudie - blot et simpelt, tomt (helst), lille, billigt rum nær centrum! Det skál ligge København, så tæt på centrum som muligt, men alt indenfor det man i daglig tale kalder København har interesse!
Jeg vil ikke sætte et beløb på, da det jo fuldstændigt afhænger af beliggenhed, forhold og stand osv. Men huslejen må dog ikke overstige 4500,- alt inkl. inkl. moms og skat og hele piv tøjet. Jeg tænker dog nærmere i de 3k + - da jeg ikke leder efter 2-3-4-5 værelses lejlighed...
Håber der er nogen af jer her inde der kan hjælpe :)
mail: ts @ torbenscharling.com
|