Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan????

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Mar 07
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 17:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvis man åbner en web-shop. hvordan laver man den mest efiktive markedsføring, og hvordan lokker man flest besøgene til shoppen???

Håber at få nogle gode råd

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 17:14
Fra Danmark
Tilmeldt 6. Mar 07
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 18:41
Alternativ kan du jo læse E-Pusher skrevet af en eller anden Martin, husker ikke lige efternavnet :-)
Den kommer godt rundt om ikke bare markedsføring men også funktioner, indhold og optimering, du vil erfarer at ligesom i det virkelige liv så hænger det hele sammen. Du kan ikke annoncere dig til succes hvis din shop (forretning) ikke holder hvad angår at sikre at kunden kommer rundt i hele sortimentet, har let ved at handle, føler tryghed og der bliver fulgt op på handlen / kunden også efter betaling er sket. 

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 19:09
Hvis markedsføring var ligeså nemt som at følge en kageopskrift ville de fleste have stor succes.

Nej der er desværre ikke nogen gylden opskrift på det, og det er meget afhængig af branche målgruppe produkt sortiment og en helveds masse andre ting.

Men ligesom der er anbefalet ville jeg starte med at hente E-pusher Light (gratis) og senere købe den fulde udgave. Det er desværre ikke mig der har skrevet den, selvom mit navn er Martin ;) Men derimod Martin Thorborg som har mange års erfaring indenfor e-handel, også fra andre vinkler end bare sælge børnetøj og andre fysiske produkter.

Derudover er det en god ide at måle på alt hvad du laver, og med tiden få optimeret din markedsføring.

Søger du her på Amino, så sørg for at læse lidt om google adwords også som er en nem hurtig og billig måde at få skudt sit site igang, men som en klog mand på Amino Tastic sagde i søndags, så sørg for ikke kun at satse på en markedsførings kanal.
Tilmeldt 16. Feb 07
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 02:07

Ecreo webbureau, webløsninger med CMS
Individuelle e-handels-, intranet- og webløsninger med CMS i Microsoft .NET

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)